  • Data: 2012-02-23 08:32:17
    Temat: Re: akceleracja inna niz 3d
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > przejrzalem to pobierznie (przezywajac godzine niesamowitych
    > meczarni bo ta stronka cos u mnie nie dziala, a to zatrzymuje sie
    > po tylule a to idzie do przodu kiedy wcisne back - normalnie
    > mozna sie pochlastac i to nie raz) - jest to nawet na temat
    > i mowi orzede wszystkim ze ta akceleracja 2d jest i ze cos sie
    > w tym dzieje, nawet ze gdi na xp (czyli u mnie) jest akcelerowane
    > (z tym ze nawet akcelerowane jest kosmicznie wolne) ale nie
    > mowi o tym jak sie do tych akceleracji dobrac bez gdi:
    > moge sie zajac nawet sensowna klepanina na suboptymalnym
> [...]

    ciekawe sa tez wyniki pomiarow (to ma byc hardware acceleratet gdi)

    30 curves / ms
    6 fillrectow / ms
    17 fillpolys / ms
    14 fillelipses
    9 truetype(?) /ms
    50 lines /ms

    mz jest to malo, o ile sama przepustowosc setpixelem na dobrym
    kompie to nawet gdzies tak pod pol miliona pixeli (nie wiem
    na ile przesadzam ale moze podchodzic pod ta wartosc) na ms
    to zestawienie tego z 50 lines / ms wypada strasznie kiepsko
    dla gdi - i raczej uznalbym gdi jest chalowate * CHAŁA *,
    gdyby miec czyste akcelerowane 2d to byloby co inmego, mysle
    ze spokojnie 100x wiecej - jakbym mial dostemp z poziomu
    dobrego drivera albo nizej to chcialbym sie tym zająć