  • Data: 2009-02-28 01:52:02
    Temat: Re: airoh czy caberg?
    Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lut, 13:41, piorun <p...@-...pl> wrote:

    > Hjc jest ok, jedyną wadą jaką zauważyłem jest bardzo delikatny suwak
    > regulacji nawiewu na brodzie.
    > Chcąc go zamknąć podczas jazdy wyłamałem zamknięcie.
    > Zakleiłem to na stałe i jest ok.
    > Teraz chcę go oddać żonie, bo pasuje jej idealnie, a sam chciałbym po
    > eksperymentować z innymi kaskami w podobnej cenie.

    Naprawilimy srubkami :) faktycznie bardzo newralgiczna czesc. Ma ten
    model kumpel - ktoremu z transportu tak uszkodzony dotarl, oraz
    dziewoja, ktorej do tej pory sie nie spsula owa klapka nawiewu.
    Nawiercilem mini dziurke w miejscu urwanego dzyndzla i wkrecilem tam
    odpowiednia mala srubke, pomoglo skutecznie. Tunning jest zupelnie
    niewidoczny, a jak na razie (po sezonie) nie ma problemow. Lepsze
    chyba niz zaklejanie :)

    --
    Jadu
    ER5 Blau