  • Data: 2009-02-28 10:11:55
    Temat: Re: airoh czy caberg?
    Od: "Alti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piorun" <p...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:go8hno$jdl$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Muszę zakupić nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).
    > W kasie do 1000 wstępnie wybrałem (względy wizualne) Caberga V2R lub
    > Airoha force.
    > Czy któryś z precli używa tych kasków i mógłby się podzielić opinią?
    >
    > I drugie pytanie: a może wybrać jakiegoś szczękowca z cabergów lub airoha.
    >
    > Jeżdzę jajkiem (raczej turystycznie) i zależy mi żeby kask był wygodny i w
    > miarę cichy.
    >
    > A może źle szukam i za tą kasę kupię coś innego/lepszego?

    Wczoraj kupiłem Schubertha S1 na brytyjskim ebayu.
    Kask za 209 funtów czyli 1100pln. Maam kumpla który odbierze kask i
    przywiezie mi go do PL lub wyśle kurierem (w zeszłym roku zapłaciłem za
    kuriera z 2 oponami do horneta ok 50pln).
    Zastanów się czy nie warto, czy masz kogoś w UK.
    Schuberth jest jednym z najcichszych i najlepiej wykonanaych kasków.
    Wojtek