  • 1. Data: 2010-06-01 12:01:02
    Temat: agv -s4-sv szukam opinii od użytkowników
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Witam.
    Poszukuję kasku dla siebie i cos takiego jakagv-s4-sv mi się podoba, bo ma
    blendę. Co prawda nie wiem jak to się sprawuje bo nie mam mozliwości
    wypróbowania kasku na motocyklu podczas jazdy, dlatego poszukuję opinii od
    użytkowników takiego kasku. Jak sprawuje sie blenda? Czy to może taki nic
    nie warty kit?
    Pozdrawiam.
    --
    Przemek Podstawka
    RF 900R

  • 2. Data: 2010-06-02 08:11:34
    Temat: Re: agv -s4-sv szukam opinii od użytkowników
    Od: sted <g...@l...info>

    hej

    nie całkiem na temat, ale może się przyda:
    ja mam AGV K-4 - bez blendy.
    lekki, wygodny, raczej głośny.
    pod brodą ma taki mały element z siateczki, który jest wyjmowany i
    niestety bardzo łatwo go wyjąć przypadkiem i zgubić.
    nieco mnie denerwuje, że w zasadzie nie da się tak uchylić szybki,
    żeby się sama nie zamykała od oporu powietrza przy 80km/h+.
    zapięcie niezłe, ale nie zawsze udaje się je obsłużyć jedną ręką. nie
    ma za to problemu z obsługą nawet w grubych rękawicach.

    ogólnie moim zdaniem świetny stosunek ceny do jakości (zapłaciłem
    630zł) w porównaniu do tak popularnego Shoei XR-1100 / XR-1000 - który
    też rozważałem.

    p.s. jest to opinia bardzo subiektywna, bo mój poprzedni kask (G-Mac
    Power) był ekstremalnie chujowy i każdy byłby lepszy.

    --
    pozdr
    sted