    From: "Przemek P" <general71@@o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: agv -s4-sv szukam opinii od użytkowników
    Date: Tue, 1 Jun 2010 14:01:02 +0200

    Witam.
    Poszukuję kasku dla siebie i cos takiego jakagv-s4-sv mi się podoba, bo ma
    blendę. Co prawda nie wiem jak to się sprawuje bo nie mam mozliwości
    wypróbowania kasku na motocyklu podczas jazdy, dlatego poszukuję opinii od
    użytkowników takiego kasku. Jak sprawuje sie blenda? Czy to może taki nic
    nie warty kit?
    Pozdrawiam.
    --
    Przemek Podstawka