  • 1. Data: 2010-06-01 07:40:44
    Temat: Kawasaki Vulcan VN 800
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    "Napaliłem" się na ten model Kawasaki z 1996 - jest piękna. Czy możecie
    mnie "obdarzyć" kilkoma cennymi radami: na co zwrócić uwagę przy
    zakupie, słabe strony tego modelu itp. Z góry dzięki za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-06-01 09:37:27

  • 2. Data: 2010-06-01 08:55:37
    Temat: Re: Kawasaki Vulcan VN 800
    Od: macieksz <m...@g...com>

    On 1 Cze, 09:40, Heraklit <w...@p...onet.pl> wrote:
    > "Napaliłem" się na ten model Kawasaki z 1996 - jest piękna. Czy możecie
    > mnie "obdarzyć" kilkoma cennymi radami: na co zwrócić uwagę przy
    > zakupie, słabe strony tego modelu itp. Z góry dzięki za pomoc.

    Vulcaneria.pl - tam znajdziesz gości od VNów.

  • 3. Data: 2010-06-01 08:59:31
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 1 czerwiec (wtorek), gdy o godzinie 10:55 *macieksz* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Vulcaneria.pl

    dzięki.

    --