  • 41. Data: 2011-07-02 12:21:54
    Temat: Re: aero2 - "darmowy" internet po polsku
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-02 12:34, TGor pisze:

    > Się domyślam, ale świtało mi, że to _miało_ nie być konieczne. ;-)

    Miało - masz rację.

  • 42. Data: 2011-07-02 12:34:27
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-07-02 14:21, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Miało - masz rację.

    "Dystrybucja kart kosztuje." ;-)
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 43. Data: 2011-07-02 13:28:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-02 14:34, TGor pisze:

    > "Dystrybucja kart kosztuje." ;-)

    Ja bym raczej powiedział, że ten zapis koncesyjny jest lekko kosmiczny.

  • 44. Data: 2011-07-02 13:39:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 15:28:59 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Ja bym raczej powiedział, że ten zapis koncesyjny jest lekko kosmiczny.

    W ogóle mam jakieś nieodparte wrażenie, że cała ta realizacja obowiązku
    bezpłatnego internetu przypomina mi jak żywo realizację obowiązku
    przeprosin na pół strony (czy też całą) przez Ziobrę i jakiś tam tabloid.
    Moduł na całą stronę, ale tekst czcionką 7 pt na środku albo na spodzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 45. Data: 2011-07-02 14:39:54
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-02 15:39, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Moduł na całą stronę, ale tekst czcionką 7 pt na środku albo na spodzie.

    Pewnie jak z każdym obowiązkiem :-) Swoją drogą wydłuża mi się lista
    pytań...

    A sama karta zacna, dziękuję.

  • 46. Data: 2011-07-02 17:49:40
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-07-02 15:28, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Ja bym raczej powiedział, że ten zapis koncesyjny jest lekko kosmiczny.

    Ja właśnie o tym. Nie opłaca się to Zigiemu przecież. Równie dobrze
    mogliby nam nakazać dzielić się kanapką. :-P

  • 47. Data: 2011-07-02 18:45:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-02 19:49, TGor pisze:

    > Ja właśnie o tym. Nie opłaca się to Zigiemu przecież. Równie dobrze
    > mogliby nam nakazać dzielić się kanapką. :-P

    I tam musi rozdawać, a odpadłby koszt SIM-ów :-) Ale jakoś nie za bardzo
    wyobrażam sobie włączanie obcych kart na masową skalę.

  • 48. Data: 2011-07-02 18:56:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 20:45:18 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > I tam musi rozdawać, a odpadłby koszt SIM-ów :-) Ale jakoś nie za bardzo
    > wyobrażam sobie włączanie obcych kart na masową skalę.

    Jakoś przy roamingu to nikomu nie przeszkadza..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 49. Data: 2011-07-02 19:31:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości

    > Ale po co to tłumaczysz -

    Bo jak widać nie wszyscy rozumieją skoro się dziwią że miał
    być za darmo a rzekomo nie jest - przecież jest.

    > to a propos dostępności darmowego Aero _wszędzie_, gdzie mają zasięg?
    > Jakoś nie sądzę...

    Mapkę tu ktoś pokazywał. Ale jak widać na moim przykładzie,
    potencjalnych abonentów z adresem niewarszawskim (tu Kraków)
    olewają - już tydzień minął odkąd dostałem potwierdzenie przyjęcia
    e-maila z formularzem zgłoszenia do rejestracji i nadal cisza.
    Ani me, ani be, ani ku-ku-ryku.

  • 50. Data: 2011-07-02 19:44:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak to jest z tym Aero: ma działąć tylko na ich kartach, czy na każdej?
    > Mam telefon z HSPA/WCDMA: 900/2100 MHz (więc jak rozumiem,
    > zadziała z Aero), widzę 260 17 ale wbić się nie da...

    Nie rozumiem Twojego problemu - czy też mając kartę Orange chciałbyś
    korzystać z sieci Era? To chyba jest oczywiste że trzeba mieć ich SIMa.