  • 21. Data: 2014-04-11 18:22:15
    Temat: Re: aero2 - co za bezsens
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" 5347f72e$0$2245$6...@n...neostrada.pl

    > (Kiedyś były takie telefony - Idea POP - ktoś to jeszcze pamięta? Minuta rozmowy
    kosztowała 1,75 zł za każdą rozpoczętą minutę, a
    > dostępu do internetu nie było w tym wcale).

    Mam (zapakowany firmowo) starter POPu.
    Mogę sprzedać do muzeum. ;)

    Mam też podobny starter z mBanku.

    I mam 2 startery ważne z Play. Te zamierzam
    uaktywnić i przenieść numery do mobilnej
    dziewicy, by mieć lejki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-04-11 19:41:10
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Że co? Ty tak serio, czy piątek ci się zaczął wcześniej niż zwykle?

    Zanim zaczniesz być dowcipny poczytaj o tym, jak działa mechanizm z
    kapciem. Podsumowując - dopóki nie wpiszesz kapcia, nie dostaniesz
    adresu publicznego - masz adres prywatny.

  • 23. Data: 2014-04-11 19:46:38
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Ludziki masowo twierdzą, że np. poczta im działa bez żadnego problemu

    Nie wiem co "ludziki masowo piszą", ale prawda jest taka, że po
    wygaśnięciu ważności kapcia następuje utrata adresu IP z puli publicznej
    i DNS jest zamieniany na specjalny DNS, który przekierowuje wszystkie
    połączenia WWW na stronę z kapciem. Wpisujesz kapcia, rozłączasz się,
    łączysz się ponownie i teraz masz już publiczny adres IP oraz normalny
    DNS - możesz łączyć się z hostami w internecie.

  • 24. Data: 2014-04-11 20:01:40
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Że co? Ty tak serio, czy piątek ci się zaczął wcześniej niż zwykle?

    Zanim zaczniesz skrzyć się dowcipem poczytaj o tym, jak działa mechanizm

  • 25. Data: 2014-04-11 20:16:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 11 Apr 2014 16:17:27 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >W jakim sensie ?
    >Ze po aero2 nie dalo sie filmu sciagnac ? Nie obejrzec, tylko
    >sciagnac, np w 6h ?

    W sensie takim że to internet mobilny a nadajniki nie są z gumy i
    często w godzinach szczytu ciężko nawet samą stronę otworzyć więc co
    tu mówić o ściąganiu.
    Każdy gada o tych co z torrenta ściągali tyle gb danych że to przez
    nich jest captcha, ale nie znam i nie słyszałem o żadnej osobie który
    by w ten sposób korzystała z aero, a trochę osób znam które z tego
    korzystają, sam niektórym poleciłem. Nawet w internecie na forach nie
    spotkałem żadnej osoby która by się chwaliła że tak robi.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2014-04-11 20:46:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 20:01:40 +0200, Poldek napisał(a):

    > Zanim zaczniesz skrzyć się dowcipem poczytaj o tym, jak działa mechanizm
    > z kapciem. Podsumowując - dopóki nie wpiszesz kapcia, nie dostaniesz
    > adresu publicznego - masz adres prywatny.

    No i?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 27. Data: 2014-04-11 20:48:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 19:46:38 +0200, Poldek napisał(a):

> [...]
    > łączysz się ponownie i teraz masz już publiczny adres IP oraz normalny
    > DNS - możesz łączyć się z hostami w internecie.

    Laptop z którego piszę też ma prywatną pulę IP i specjalny DNS. I popatrz,
    cuda.. działa!

  • 28. Data: 2014-04-11 21:42:53
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-11 16:04, Poldek pisze:
> [...]
    > nie mieć rozłączania co godzinę, nie mieć ograniczenia pasma do 512
    > kbit. I niech sobie ten wredny Solorz zarabia. W końcu pobudował anteny,
    > położył kable, światłowody, centrale, swicze i działa to wszytko całkiem
    > sprawnie. Więc może te 16,66 zł / mies. to nie jest złodziejstwo
    > pazernego Solorza, tylko dobra oferta?
    > Ale Polak będzie zawsze zrzędził, że 16,66 zł / mies. za mobilny
    > internet to za drogo. Po czym uda się do sklepu, kupi paczę fajek i
    > puchę piwa, wyda te 16 zł i dalej może spokojnie zrzędzić na podłego

    Solorz dostał 2 mld upustów na koncesjach, czyli mu zaplacono za ten
    "darmowy" internet. 2 mld/16.66/600 tys SIM = 200 miesiecy (16 lat!).
    Wychodzi na to, ze za BDI państwo zapłaciło 67 zł za każdego SIMa
    miesiecznie.

    --
    @foe_pl

  • 29. Data: 2014-04-11 21:47:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > Mam też podobny starter z mBanku.
    >
    > I mam 2 startery ważne z Play. Te zamierzam
    > uaktywnić i przenieść numery do mobilnej

    ponoc w orange free + 15 batonów lion = 75 GB / mc bez zadnych limitów
    predkosci. Trzeba tylko tuz po północy aktywować kod z liona i masz 5 gb
    na dwa dni (do końca dnia w którym posłałeś kod i cały następny). Dobra
    oferta dla tych co maja zdrowe zęby i chcą dużo sciągać.

    --
    @foe_pl

  • 30. Data: 2014-04-11 23:24:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 6...@4...com

> [...]
    > korzystają, sam niektórym poleciłem. Nawet w internecie na forach nie
    > spotkałem żadnej osoby która by się chwaliła że tak robi.

    Postaw się w sytuacji Solorza -- wiesz, że ciągną miesięcznie aż ;)
    2.5 GB (czyli 1 godzinę dziennie) ale nie wiesz, ile z tego ciągną
    dniami (gdy zapotrzebowanie jest duże) a ile nocami (gdy zapotrzebowanie
    jest małe) lub wiesz, ile kiedy, ale nie chwalisz się tymi wiadomościami.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Ovemax popełnił samobójstwo -- powiesił się, ale go
    skłułem, przez co wrócił do życia. Powodem targnięcia
    się na własne życie prawdopodobnie było uczucie alienacji. ;) Obecnie
    tablet jest już w moich rękach i czuje się dobrze.