    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: aero2 - co za bezsens
    Date: Sun, 13 Apr 2014 16:49:26 +0200

    On 2014-04-13 14:13, Trybun wrote:

    > A kto zwróci za inwestycję w sprzęt, który raczej sie do niczego nie
    > przyda po odejściu z Aero2? Weźmy mnie - antena zewnętrzna, zakup
    > odpowiedniego modemu mimo że innych mam w domu chyba z 10 sztuk, także
    > należałoby dodać do tego wydatek poniesiony na zakup routera.
    > Tak panie kolego - uczciwi ludzie tak nie postępują w interesach, a
    > prawo nie powinno pozwalać na zmianę reguł przez jedna stronę w trakcie
    > "trwania meczu"...

    dokładnie o to mi chodzi.

    Stacjonarny internet mam w domu, pakiet danych w telefonie z abo
    równiez, ale z racji istnienie Aero2 i znanej daty jego trwania (jeszcze
    2 lata) zdecydowalem sie na zakup dodatkowych sprzetow i teraz co mam z
    nimi zrobic? Moglem kupic tansze (niekompatybilne z aero) lub nie
    kupowac ich wcale rezygnujac z jakies tam dod. funkcjonalnosci - ale
    skoro aero2 ma z definicji oferowac BDI bez zadnych ograniczen
    protokołów to dlaczego mialbym nie skorzystac? Wszak po to jest to cale BDI.