  • 11. Data: 2011-08-28 22:10:35
    Temat: Re: "Play, Przepraszamy" - dobre rozwiazanie
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Zenkosek napisał:

    > Moja prywatnosc nie zostala zdradzona, a komunikat jest jak najbardziej
    > na miejscu i niczego nie zdradzajacy.
    > Zaznaczam, ze mój telefon tez jest w Play.

    Moze oni losowo te komunikaty przydzielaja? :D

  • 12. Data: 2011-08-29 10:19:33
    Temat: Re: "abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanie
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik <cyberm_no_@_spam_tlen.pl> napisał w wiadomości
    > wszystkich oceniasz przez pryzmat swojego zachowania? czytam od jakiegoś
    > czasu Twoje wypociny i dochodze do wniosku że powinni Ci sądownie zakazać
    > dostępu do sieci (nawet rybackich).
    > --
    > Robert CyberM

    Tak się głupio składa ze nie ty jesteś od oceny maili , za cenzora robisz
    ???

  • 13. Data: 2011-08-29 10:33:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zenkosek" <o...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Co ty za bzdury wypisujesz ?
    > Sadzisz, że Play zamówił w Plusie sygnał tik tik tik ?
    > Sądzisz, że Play zamowił w Erze ciszę ? itd.

    Tak, zamowil. Nieswiadomie. Zle konfigurujac centrale, ktora wysyla
    sygnalizacje niewlasciwie interpretowana przez innych operatorow.
    Tak trudno zrozumiec?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2011-08-29 10:34:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Zenkosek" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci

    > "Przepraszamy, nie mozemy zrealizowac tego polaczenia, spróbuj
    > pózniej".

    Probowales z roznych operatorow?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2011-08-29 11:08:24
    Temat: Odp: przepraszamy, nie możemy zrealizować połączenia.
    Od: "Zenkosek" <o...@t...pl>

> [...]
    >
    > Tak, zamowil. Nieswiadomie. Zle konfigurujac centrale, ktora wysyla
    > sygnalizacje niewlasciwie interpretowana przez innych operatorow.

    I co ? Ta "źle skonfigurowana" centrala wysyła inny sygnał do Plusa
    i jeszcze inny do Ery, do każdego operatora inny sygnał ?
    Nie ośmieszaj się.
    Jakim cudem Orange prawidłowo interpretuje ten sygnał ?
    i jest komunikat "Przepraszamy, nie możemy zrealizowac połączenia,
    spróbuj później.

  • 16. Data: 2011-08-29 12:33:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <cyberm_no_@_spam_tlen.pl> wrote in message
    > wszystkich oceniasz przez pryzmat swojego zachowania? czytam od jakiegoś
    > czasu Twoje wypociny i dochodze do wniosku że powinni Ci sądownie zakazać
    > dostępu do sieci (nawet rybackich).

    Błędnie mnie oceniasz bo niestety NIE posiadam służbowego telefonu.

  • 17. Data: 2011-08-29 12:36:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message
    > Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci

    > Bo szanuje dzwoniacych i nie chce obciazac ich kosztem
    > polaczen/zubazac ich pakiety minut.
    > Poza tym wiekszosc dzwoniacych i tak sie nie nagrywa.

    Dziwne podejscie - skoro dzwonisz to masz jakas sprawe.
    Chcesz sie skontaktowac... Chyba mozesz te pare sekund
    nagrania zrobic aby odsluchujacy wiedzial o co Ci chodzilo?

    Dla mnie to jest szacunek dla dzwoniacego aby byle czym
    mu dupy nie zawracac... Jak to nie bylo cos, co bylo warte
    nagrania sie to pewnie nie bylo nic wartego dzwonienia...

    Na calym swiecie poczta glosowa jest normalna codziennoscia
    tylko w Polsce ludzie nie umieja sie tym narzedziem poslugiwac
    a co gorsze, z tego co piszesz, celowo i swiadomie go unikaja?

  • 18. Data: 2011-08-29 12:38:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

    > Bo to największy syf jaki może być.
    > Człowiek przechodzi przez jakiś pancerny budynek - i dzwoniący od razu się
    > nadziewa na to dziadostwo. Rozmawiasz - i dzwoniący zamiast usłyszeć
    > sygnał
    > zajętości bądź CW trafia na pocztę. I oczywiście od razu się rozłącza, bo
    > po
    > co zostawiać jakieś "zadzwoń do mnie" skoro i tak ten do którego dzwoniono
    > dowie się dzięki SMSom że ten a ten dzwonił o danej porze?

    No jeśli miałbyś zostawić tylko zadzwoń to rzeczywiście syf :-)

    > Za to miałby wiele innych :)

    Jakie?

    > Jak mają coś ważnego, to zdadzą się na powiadomienie operatora albo sami
    > wyślą SMS z prośbą o kontakt. A jeśli nic istotnego, to zadzwonią później.
    > Po grzyba poczta głosowa?

    Po to aby nie stać jak idiota i nie wstukiwać 60 znaków z klawiaturki
    tylko powiedzieć te dwa zdania po ludzku, swoim głosem, z odpowiednią
    dla sytuacji barwą i tonem głosu dającym mniej nieporozumień niż SMS.
    Ludzie to nie automaty, komputery - po to mają głos aby się nim posługiwać.

  • 19. Data: 2011-08-29 12:45:33
    Od: Paweł Depczyński <d...@g...com>

    Jakiś rok temu Play wprowadził Notkę SMS, która po jej wyłączeniu
    przez użytkownika kompletnie zepsuła powiadomienia o wyłączonym
    telefonie.

    Aby je naprawić, należy sprawdzić na jakie numery mamy ustawione
    przekierowania.
    Prawidłowo powinno być - +48 790 998 725. Pozostałość po Notce SMS to
    końcówka 9 zamiast 5.

  • 20. Data: 2011-08-29 16:28:22
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Zenkosek napisał:

    > Co ty za bzdury wypisujesz ?

    Czyste fakty panie "mądry".

    > Sadzisz, że Play zamówił w Plusie sygnał tik tik tik ?
    > Sądzisz, że Play zamowił w Erze ciszę ? itd.

    Sądzę, że Play ma sknoconą sygnalizację na stykach z poszczególnymi
    operatorami. Natomiast jestem pewny, że brak odpowiednich komunikatów to
    wina Playa, chociażby przez zaniechanie.

    > Czy ty choc trochę myślisz ? Chyba nic, bo takie bzdury wypisujesz.
    > Play ma umawiać się z innymi operatorami jakie sygnały inni operatorzy
    > mają wysyłać gdy w Playu jest wyłączony telefon ?? :))))

    Oczywiście, że tak. Play ma przesyłać prawidłową sygnalizację do
    centrali wywołującego. Play ma zadbać o to, żeby przynajmniej w
    łączności z polską wielką trójką (a przydałoby się, żeby też z
    największymi polskimi sieciami stacjonarnymi) były prawidłowe
    komunikaty. Jeśli trzeba, to ma to uzgodnić z poszczególnymi (tymi)
    sieciami "ręcznie" za pomocą "interfejsu białkowego" i w razie potrzeby
    interweniować. Niestety Play takie rzeczy olewa. Pozostając z szacunkiem
    do Playa, ale mając na uwadze, że między Polkomtelem, T-Mobile i Orange
    komunikaty są, dla mnie cierpi on na syndrom niskobudżetowej sieci - nie
    ma tam osób, które by się odpowiednio i całościowo zajęły kwestiami
    technicznymi.