  • 41. Data: 2022-04-10 17:47:14
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.04.2022 o 17:31, _Master_ pisze:

    > Ja to rozumiem. Ale tel. To nie fejsbuk. ;-)
    >
    > Jak mam być to ma działać ZAWSZE. A jak nie jest potrzebny to wystarczy
    > komunikator.

    To odwrotnie. Komunikator nie zależy od płatności.

    > Nie jestem fanem abonamentów co nam wciskają na soft" Adobe MS ...
    >
    > Ale dla mnie telefon to nie zabawka.
    >
    > 20 lat mam ten sam numer i dzięki temu mam zlecenia/etaty i za co żyć. ;-)

    A robisz coś w ogóle czy tylko rozmawiasz przez telefon?

  • 42. Data: 2022-04-10 21:00:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-kwietnia-2022 o 17:47, ii pisze:
    > Komunikator nie zależy od płatności.

    tak Ci się tylko wydaje a bez operatora sieciowego go nie odpalisz.

    Co to za wolność ;-)

  • 43. Data: 2022-04-10 21:03:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-kwietnia-2022 o 10:52, Poldek pisze:
    > Mam "na siebie" nie wiem już ile numerów telefonów. Gdybym miał płacić
    > za każdy z tych numerów abonament co miesiąc,

    Co Wy z tym łańcuchem?

    Zmieniacie kraj zamieszkania częściej niż co 2 lata?

    Co to za zabobon? To że z konta spływa co miesiąc 2 kilka złotych za to
    że możesz w każdej chwili zadzwonić?

  • 44. Data: 2022-04-10 21:09:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-kwietnia-2022 o 12:07, Poldek pisze:
    > W Plusie za 3 numery w abonamencie bez telefonów i z cyrografem na 2
    > lata wychodzi 115 zł/mies.

    No to się porobiło. Ja jako wieloletni klient pleja płacę 96 zł za 4
    numery komórkowe i jeden stacjonarny.
    Internetu mniej chyba 15 na numer ale proponowano mi te 115 zł około za
    30 czy 40 giga za numer. Ale zadziadowałem ;_) wystarcza mi bo i tak
    wszędzie wifi.

  • 45. Data: 2022-04-10 21:10:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-kwietnia-2022 o 17:46, ii pisze:
    > Tak, już widzę jak babcia ogarnia płatność swojego telefonu jak nie
    > potrafi ogarnąć samego telefonu. Weź Ty się puknij.

    Co ma ogarniać? Polecenie zapłaty i święty spokój.

  • 46. Data: 2022-04-10 21:26:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.04.2022 o 21:10, _Master_ pisze:

    > Co ma ogarniać? Polecenie zapłaty i święty spokój.

    I babcia polecenie zapłaty wypełni? Puknij się.

  • 47. Data: 2022-04-10 21:37:17
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 10.04.2022 o 21:26, ii napisał:

    > I babcia polecenie zapłaty wypełni? Puknij się.

    Ty na starość też będziesz taka pierdoła saska - jeno męska -
    bo to genetyczne. W normalnych rodzinach babcie śmigają po
    internetach jak się patrzy. Mam w domu babcię, to wiem.

  • 48. Data: 2022-04-10 21:46:01
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.04.2022 o 21:00, _Master_ pisze:

    > tak Ci się tylko wydaje a bez operatora sieciowego go nie odpalisz.

    > Co to za wolność ;-)

    Zależy jaki komunikator. To raczej idea z milionem różnych realizacji z
    których jedną jest ta tradycyjna telefonia GSM.

  • 49. Data: 2022-04-10 21:52:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.04.2022 o 21:37, Collie pisze:

    > Ty na starość też będziesz taka pierdoła saska - jeno męska -
    > bo to genetyczne. W normalnych rodzinach babcie śmigają po
    > internetach jak się patrzy. Mam w domu babcię, to wiem.

    Genetyczna to jest skłonność, ale samo w sobie jest nieuniknione.
    Przeczytałem już pół internetu to wiem :-)

  • 50. Data: 2022-04-10 22:03:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.04.2022 o 21:52, nadir pisze:

    > To jedna sieć, czy różne?
    jeden w innej sieci, ale TYLKO dlatego że musiały być również MMsy no
    limit.

    ToMasz