  • Data: 2022-04-21 15:31:43
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 21 kwietnia 2022 o 10:12:55 UTC+2 J.F napisał(a):
> [...]

    Dla mnie, starego phreakera, jest jeszcze o jedna różnica.
    W abo u wszystkich operatorów są dostępne usługi typu przekazywanie wywołań,
    zawieszenie połączenia, połączenie oczekujące, blokowanie połączeń.

    W prepaid tylko nieliczni je udostępniają.

    Zresztą podobnie jest z usługami typu telewizja czy Tidal. Tu to chyba w ogóle nikt
    nie udostępnia w prepaid.

    Kiedyś jeszcze była różnica w roamingu wychodzacym: w abo była stawka opa
    zagranicznego+ marża a w prepaid callback lub callback ukryty co w większości
    oznaczało wyższe cen, choć w pełni znane, ceny. Dziś nawet w abo jest tylko ta druga
    opcja.