  • Data: 2022-04-29 09:06:58
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 21 kwietnia 2022 o 16:33:05 UTC+2 s...@g...com napisał(a):

    > Play i wszyscy jego wirtualni, jako jedyni udostępniają komplet usług dodatkowych
    standardu GSM/ISDN czy jak tam się to nazywa (poza oczywiście COLP czy COLR których
    nikt nie udostępnia z komórkowych)

    > T-Mobile, zdaje się udostępniają przekazywania wywołań, oczekujące, zawieszenie.
    Konferencji chyba nie udostępniają i blokowania też nie.

    Korzystam z Heyah 01 i mam dostęp do kompletu usług dodatkowych.

    > Orange i jego wirtualni nie udostępniają nic.

    Korzystałem z kiedyś i także był dostępny komplet, niemniej do uruchomienia tych
    usług konieczne był napisanie maila do BOK. Ja to zrobiłem w formie reklamacji.
    Standardowy kod do usług sterowanych poprzez USSD to "9999".

    > Plus też nie - kiedyś w Carrefour Mowa cos było poudostepniane, ale u innych nigdy.

    MK