  • Data: 2022-04-10 11:55:44
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-04-10 o 11:27, trybun pisze:

    > W abonamencie przeważnie trochę lepsza oferta. Prepaid to brak łańcucha
    > na którym trzyma operator. Generalnie abonament opłacą się tylko tym co
    > dużo z telefonu korzystają.

    Ile kosztuje w dzisiejszych czasach abonament no-limit rozmowy-SMS-MMS +
    10-30 GB? Pytam z ciekawości, bo dawno nie interesowałem się
    abonamentami, ale za czasów, kiedy jeszcze sprawdzałem, to zawsze
    abonament był droższy za podobny pakiet.

    Abonament nadaje się dobrze dla firm, szczególnie takich, które mają
    wiele numerów i przychodzi jedna faktura VAT do rozliczenia.
    Dla pojedynczego klienta indywidualnego (konsumenta) abonament jest mało
    atrakcyjny. Ew. dla rodziny, w której jest działalność gospodarcza i
    wszystkie numery idą w koszta działalności (co jest legalne, lub
    niezbyt, jeżeli numery są używane przez osoby, które nie pracują w
    ramach tej działalności).