  • 21. Data: 2011-02-13 18:52:25
    Temat: Re: abonament
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-11 18:00, axel pisze:
    (...)

    > Uważam, że płacąc comiesięczny abonament np. 54 zł/m-c za odbiór TVSAT,
    > w tym za ZAKODOWANĄ TVP, część tego abonamentu tj. 17,15 zł mój operator
    > jest zobowiązany ODPROWADZAĆ na konto TVP !!!!!! W związku z tym,
    > DLACZEGO mam jeszcze PO RAZ DRUGI płacić tę samą kwotę wprost na konto
    > TVP ?!
    (...)

    Nie ma na razie takich uregulowań prawnych. Operatorzy nie mają
    obowiązku przekazać państwu abonamentu RTV 17,15 zł z otrzymanej opłaty.
    Ale uważam, że to był by dobry sposób.

    Płacisz raz sam, bo nikt za Ciebie tego nie zrobił.

    Krycha.

  • 22. Data: 2011-02-14 08:30:02
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Dzieki, kolejny do ogródka potwierdzajacy 'jakosc' prawa
    > tworzonego w tym kraju.

    Ale to akurat jest MZ dobry zapis. Inaczej praktycznie za
    każdą komórkę i każdy komputer musiałbyś bulić abonament
    RTV.

  • 23. Data: 2011-02-14 09:04:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-12 15:41, spammtrapp pisze:
    > Dzieki, kolejny do ogródka potwierdzajacy 'jakosc' prawa tworzonego w
    > tym kraju.

    coś Ci się chyba pomyliło. czy to samo prawo ma wpływ
    na to co oglądamy w tv?
    przepis jest słuszny, masz telewizor - płacisz abonament.
    problem jest z realizacją, pieniądze z abo w założeniu mają
    iść na programy misyjne, a na co idą każdy widzi.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 24. Data: 2011-02-14 22:26:26
    Od: "axel" <a...@o...eu>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale uważam, że to był by dobry sposób.
    >
    > Płacisz raz sam, bo nikt za Ciebie tego nie zrobił.

    Ale Krycha !.....nie wierzę że operatorzy dostają sygnał TVP do retransmisji
    za...ZA DARMO !!!!
    Krycha...nie ma na tym świecie nic za darmo....wszystko kosztuje....
    Mało tego....gdyby operatorzy Ci nie mieli w swej ofercie TVP
    to.....stracili by conajmniej połowę klienteli....bo większość pozostałych
    kanałów to prawie nic nie warta chała....

    axel

  • 25. Data: 2011-02-14 22:45:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.02.2011 23:26, axel pisze:
    > Mało tego....gdyby operatorzy Ci nie mieli w swej ofercie TVP
    > to.....stracili by conajmniej połowę klienteli

    tylko dlatego bo ma to kto inny

    ....bo większość
    > pozostałych kanałów to prawie nic nie warta chała....

    uahhhh, ale spadłem ze stołka............
    CO TAKIEGO WARTOŚCIOWEGO JEST W TVP??????????????????????????????

  • 26. Data: 2011-02-17 18:01:09
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-14 23:26, axel pisze:
    (...)
    > Ale Krycha !.....nie wierzę że operatorzy dostają sygnał TVP do
    > retransmisji za...ZA DARMO !!!!
    > Krycha...nie ma na tym świecie nic za darmo....wszystko kosztuje....
    (...)

    Zgadza się nie ma za darmo, ale nie płacą abonamentu za osoby fizyczne.

    Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 27. Data: 2011-02-18 06:21:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-17 19:01, Krycha pisze:

    > Zgadza się nie ma za darmo, ale nie płacą abonamentu za osoby fizyczne.

    a Ty płacisz?
    gdyby tak było, zaliczyliby wtope

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 28. Data: 2011-02-19 18:15:36
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-18 07:21, pawell32 pisze:

    > a Ty płacisz?
    > gdyby tak było, zaliczyliby wtope

    Płacę od kiedy kupiłam pierwsze radio, a potem pierwszy telewizor
    (czarno-biały).

    Krycha.

  • 29. Data: 2011-02-20 12:56:23
    Od: "axel" <a...@o...eu>

    > Krycha.

    Krycha !
    Przepraszam za swą upartość w dążeniu do wyjaśnienia sprawy
    abonamentu...sama potwierdziłaś że i owszem "...płacą za sygnał...ale nie
    płacą abonamentu za osoby fizyczne..." ....jest oczywiście zrozumiałym, że
    operatorzy retransmitujący TVP nie płacą za nas - każdego z osobna, z
    imienia i nazwiska - ale płacą (chyba ?) łączną kwotę będącą iloczynem:
    liczby abonentów i jakiejś (?) tam wynegocjowanej jednostkowej opłaty za
    "zritiela"....?

    Przecież identycznie odbywa się to w przypadku wodociągów i dostawy
    wody....tak jest u nas:
    * wodociągi i ujęcia wody są własnością komunalną czyli państwową
    * "komunalka" zleciła PRYWATNYM FIRMOM stałą eksploatację wodociągów tj.
    czuwanie nad ich sprawnym funkcjonowaniem, konserwację, naprawy i remonty
    ORAZ POBIERANIE OPŁAT ZA WODĘ I ŚCIEKI !!!!!!

    Czy - Twoim i innych kolegów zabierających tutaj głos - zdaniem, należy:
    raz płacić opłatę - za wodę i ścieki - firmie prywatnej i drugi raz
    przdsiębiorstwu komunalnemu ?

    Zważ przy tym, że dostawa wody jest TAKĄ SAMĄ USŁUGĄ jak dostawa sygnału TV
    !!!!

    axel

  • 30. Data: 2011-02-20 16:51:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 20.02.2011 13:56, axel wrote:
    > Zważ przy tym, że dostawa wody jest TAKĄ SAMĄ USŁUGĄ jak dostawa sygnału
    > TV !!!!

    a jest przepis nakazujący płacić abonament za kran?