  • 21. Data: 2020-04-21 23:26:41
    Temat: Re: a na gieldzie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na pytania retoryczne się nie odpowiada bo są to pytania zawierające odpowiedź.

  • 22. Data: 2020-04-22 07:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Na pytania retoryczne się nie odpowiada bo są to pytania zawierające
    > odpowiedź.

    Niekoniecznie zawierajace odpowiedz. równiez:
    pytanie zadane nie dla uzyskania odpowiedzi, lecz w celu skłonienia
    odbiorcy do przemyśleń na określony temat, podkreślenia wagi problemu

    Ale widze ze sie udało ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 23. Data: 2020-04-23 11:21:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 21.04.2020 o 12:22, K pisze:
    > A wlasciciele tankowcow podniesli ceny za dzien magazynowania do $165k
    > co nadal wychodzi pewnie taniej niz zamkniecie/zasypanie odwiertu i jego
    > ponowne uruchomienie za miesiac, dwa, trzy.

    Mamy pewnie nie jedną kopalnię do zamknięcia - lać ile wlezie :)
    Problem tylko z transportem.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2020-04-23 11:33:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.04.2020 o 11:21, Mirek Ptak pisze:

    > Mamy pewnie nie jedną kopalnię do zamknięcia - lać ile wlezie :)
    > Problem tylko z transportem.

    Zamówić największy samolot świata. Będzie go można witać codziennie.

  • 25. Data: 2020-04-23 11:43:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 11:33:49 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    16-18 był u nas największy masowiec obsłużony dotychczas przez polskie porty.
    I nikt z rządu go nie witał.

    Z racji tego co przywiózł zapewne.

  • 26. Data: 2020-04-23 11:56:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-21 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Ty to jestes dobry - pytany o mleko i rope (w dodatku ironicznie i
    > retorycznie) odpisujesz o wodzie ;-DDDD

    Bo zeniu zawsze "mówi co wie", choć "nie wie co mówi" ;)

  • 27. Data: 2020-04-23 12:01:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 11:43, Kris pisze:
> [...]
    >
    > 16-18 był u nas największy masowiec obsłużony dotychczas przez polskie porty.

    Czyżby wungiel przywiózł :)

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2020-04-23 12:20:33
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.04.2020 o 12:01, Janusz pisze:

    > Czyżby wungiel przywiózł :)

    Nie mówi się wungiel, tylko wyngiel.

    https://zapodaj.net/e3d51f4c53237.jpg.html

  • 29. Data: 2020-04-23 21:35:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 12:20, collie pisze:

    > Nie mówi się wungiel, tylko wyngiel.
    >
    > https://zapodaj.net/e3d51f4c53237.jpg.html

    To zależy który rejon Śląska, ale u mnie się mówi normalnie, węgiel.

    --
    Janusz