  • 51. Data: 2009-07-17 07:20:43
    Temat: Re: a może windows 7 RC ?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h3nqt7$kbh$1@node1.news.atman.pl...
    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > drogie dziecię neostrady, wejdź i przeczytaj, nie pisz głupot nonstop

    >Dziecię neostrady to raczej jestes ty. Od niedawna popisujesz się na
    >grupach. Ja mam od lat całkiem innego dostawcę internetowego.

    pomijając już twojego dostawcę internetu postaraj się pisać myśląc i czytac
    informacje na które się powolujesz, odpuszczę już fakt że jako znawca
    powinnaś wiedzieć że Win7 ma premierę w październiku, w końcu jesteś "od
    lat" w necie

  • 52. Data: 2009-07-17 07:34:45
    Od: "Quent" <x...@x...com>

> [...]
    > czytac informacje na które się powolujesz, odpuszczę już fakt że jako
    > znawca powinnaś wiedzieć że Win7 ma premierę w październiku, w końcu

    Dajcie już sobie z tym siana plizzz...

  • 53. Data: 2009-07-17 07:45:54
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    > to w7 nie dorobil sie jeszcze obslugi podstawowego sprzetu out-of-the-
    > box?

    podstawowe rzeczy ma, chodzi mi bardziej o co egzotyczniejsze peryferia,
    zwlaszcza starsze i zwrocenie uwagi na fakt ze jak komus brakowalo do
    czegos sterownikow w viscie i dlatego zostal przy xp (oraz jezeli
    ktos narzekal na viste ze wzgledu na wydajnosc) to tutaj w7 zupelnie
    nic nie zmieni

  • 54. Data: 2009-07-17 07:53:17
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Quent" <x...@x...com> wrote in message news:4a6011f7@news.home.net.pl...

    > Skladalem swoj zestaw a ceny porownywalem miedzy ceneo.pl a ichnim
    > odpowiednikiem. 20% taniej wyszlo mi u nas.

    a jaki to sprzet jezeli mozna?

    > Ogolnie kiepsko u nich z dostepnoscia wielu rzeczy.

    e, wiekszosc normalnych rzeczy jest gdzies dostepna, a wynalazki
    (bardziej wypasione radiatory na cpu, chlodzenie wodne, nietypowe
    peryferia) zawsze mozna sprowadzic z ebaya czy jakiegos sklepu w uk

    > Mozna dostac owszem ale wybor u nas jest o niebo wiekszy.

    tak jak pisalem, moim zdaniem rynek najtanszych komponentow jest wiekszy
    i bardziej konkurencyjny w polsce - jak by nie patrzec zarabia sie tam
    o wiele mniej i klientow jest wiecej

    natomiast czesci od kilkudziesieciu euro w gore sa conanjmniej porownywalne
    a nierzadko tansze

  • 55. Data: 2009-07-17 07:54:44
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    > Jak? Szukałem i nie znalazłem.

    themes - windows classic?

  • 56. Data: 2009-07-17 08:27:53
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 08:54:44 +0100, tg napisał(a):

    > "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    >
    > themes - windows classic?

    Nie do końca. Nie mogę zmienić menu start.

  • 57. Data: 2009-07-17 13:02:06
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > Nie do końca. Nie mogę zmienić menu start.

    prawym i wlasciwosci?

  • 58. Data: 2009-07-17 13:49:45
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 14:02:06 +0100, tg napisał(a):

    > "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    >
    > prawym i wlasciwosci?

    Też tak podejrzewałem. Ale nie odniosłem sukcesu.

  • 59. Data: 2009-07-18 12:42:35
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Leszek K." wrote:
    > Też tak podejrzewałem. Ale nie odniosłem sukcesu.

    Jeśli chodzi o układ menu start - również nie znalazłem
    klasycznego. Ale ja krótko ten system miałem. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 60. Data: 2009-07-20 17:01:06
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 15.07.2009 19:43, Marek pisze:
    > Tak się zastanawiam nad wyborem OS do nowego komputera. Windows XP .. M$ go
    > za ajkiś czas uśmierci. Vista: chyba mnie by uśmierciła. A może. Może

    A niby dlaczego?

    A tak w ogóle to NTG, przekierowuję dyskusję (FUT) na:
    pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |