  • Data: 2012-11-15 12:20:08
    Temat: Re: a moze nowa grupa ???
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, November 11, 2012 11:08:20 PM UTC+10, Radosław Sokół wrote:

    > Opis grupy jest nieprecyzyjny. Pobądź na grupie 10-15 lat
    >
    > i wtedy wyciągaj wnioski na temat jej profilu i dyskusji.
    >
    > A od ilu jesteś?

    Nie zamierzam sie z Toba licytowac "ile czasu pisze na grupie" bo uwazam to za
    bezsensowne. Jesli ktos pisze zgodnie z tym co widzi w opisie grupy to nie widze
    powodu zeby musial dostosowywac sie do Ciebie "bo pisesz x lat".

    definicji, a szczegolnie tego czy wyrzuci ona wszystkie widoczne tutaj watki -
    laptopy, monitory, drukarki itp. Czyl praktycznie cala zawartosc grupy.

    > Komputery z procesorami iAPX-86, IA-32 i AMD-64, wyposażone
    >
    > w BIOS zgodny z BIOSem IBM PC, zdolne do uruchamiania systemów
    >
    > operacyjnych od MS-DOS w górę, głównie wszystkich powszechnie
    >
    > używanych na komputerach PC-Compatible (np. OS/2, Windows i Li-

    Piekna definicja. Pozostaje Ci tylko przekonanie admina zeby to umiescil w opisie
    grupy. Powodzenia!

    Niesmialo tylko zapytam czy bedziesz ja zmienial jak wejda inne procesory czy zmieni
    sie np. kompatybilinosc z MS-DOS?

    > nux), nie produkowane przez firmę Apple.

    Tak sobie po prostu wykluczyles akurat tego producenta bo go nie lubisz?

    > Plus niesamodzielne urządzenia peryferyjne dla tych komputerów.

    "Do _tych_ komputerow"? Z watkow ktore widze - monitory, myszy, drukarki, reutery
    itd. chyba kazde mozna rownie dobrze podlaczyc zarowno do PC jak i do MACa. A taka
    drukarka to pewnie I z telefonu wydrukuje. Wiec to nie sa stricte akcesoria do
    "Twojego" PC.

    Jesli wiec nie jestes w stanie zaakceptowac tabletow, ale akceptujesz ogolne
    akcesoria (bo mozna je podlaczyc _tez_ do PC) to mam rozwiazanie Twojego problemu z
    tabletami - wyobraz soebie ze sa to akcesoria do sterowania np. muzyka w "Twoim PC".
    Wilk syty i owca cala, mozemy na tym zakonczyc?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007