  • Data: 2002-11-05 02:00:13
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: MSZ <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-11-02 22:57, Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > Jak sam zauważyłeś powyżej - masz tyle do routera brzegowego. Więc o co
    > chodzi? A używaj sobie ile chcesz. Do routera brzegowego.

    Coś mi się wydaje, że jak kupuję "dostęp do internetu" to jest to
    cokolwiek więcej niż "dostęp do usług które podobają się adminowi jak ma
    dobry nastrój".

    A co do pasma, to jakoś nikt za pieniądze dostępne prywatnemu
    użytkownikowi nie gwarantuje pasma dalej jak do routera brzegowego.
    Ubolewam nad tym, ale takie jest życie...

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off is a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)