  • 71. Data: 2013-05-14 15:41:24
    Temat: Re: a jak wyglada hamowanie silnikiem
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Tuesday, May 14, 2013 10:14:28 PM UTC+10, Tomek wrote:
    > Zatem w kazdym automacie > powinny byc wzmocnione hamulce, do dohamowania silnika,
    ew. retardery jak w

    Nie wiem na ile to prawda ale:
    "brakes on automatics are larger than on their manual counterparts"

    http://www.rospa.com/roadsafety/adviceandinformation
    /driving/automatic-gearboxes.aspx

    Prawda czy nie, faktem jest ze duzo wiecej uzywa sie hamulca w automacie
    (tradycyjnym) niz w manualu.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 72. Data: 2013-05-15 10:04:49
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Nie wiem na ile to prawda ale: "brakes on automatics are larger than
    on their manual counterparts"

    jesli zadalbys sobie trud skorzystania z dowolnego katalogu czesci
    wiedzialbys ze w wiekszosci przypadkow bzdura

    //Prawda czy nie, faktem jest ze duzo wiecej uzywa sie hamulca w
    automacie (tradycyjnym) niz w manualu.

    z ta odkrywcza teoria pozostaje mi sie tylko zgodzic

    P.