-
X-Received: by 10.49.130.170 with SMTP id of10mr2736794qeb.37.1368605089718; Wed, 15
May 2013 01:04:49 -0700 (PDT)
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.49.130.170 with SMTP id of10mr2736794qeb.37.1368605089718; Wed, 15
May 2013 01:04:49 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.hi
ghwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!m7no7189729qam.0!news-out.google.
com!y6ni41482qax.0!nntp.google.com!l3no7100378qak.0!postnews.google.com!a6g2000
vbf.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 15 May 2013 01:04:49 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: a6g2000vbf.googlegroups.com; posting-host=195.124.114.42;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 195.124.114.42
References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <8pt11pzwgs01$.dlg@rower.power.pl>
<kmfhov$7oj$1@news.task.gda.pl> <g...@r...power.pl>
<e...@g...com>
<1...@r...power.pl>
<518d532a$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
<fqw7m07uebhg$.dlg@rower.power.pl>
<3...@g...com>
<1...@r...power.pl> <kmkotm$kv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<6...@g...com>
<5...@i...googlegroups.com>
<9...@g...com>
<f...@y...googlegroups.com>
<e...@g...com>
<kmt9r8$k5r$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<f...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
.NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET
CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET4.0E),gzip(gfe)
Message-ID: <a...@a...googlegroups.com>
Subject: Re: a jak wyglada hamowanie silnikiem
From: PJ <p...@g...com>
Injection-Date: Wed, 15 May 2013 08:04:49 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
X-Received-Bytes: 2441
Lines: 12
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492145
[ ukryj nagłówki ]//Nie wiem na ile to prawda ale: "brakes on automatics are larger than
on their manual counterparts"
jesli zadalbys sobie trud skorzystania z dowolnego katalogu czesci
wiedzialbys ze w wiekszosci przypadkow bzdura
//Prawda czy nie, faktem jest ze duzo wiecej uzywa sie hamulca w
automacie (tradycyjnym) niz w manualu.
z ta odkrywcza teoria pozostaje mi sie tylko zgodzic
P.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=