  • Data: 2024-09-17 18:56:14
    Temat: Re: Żyrandol w wersji ze ściemnianiem.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    https://www.youtube.com/watch?v=BWJC5ieUAe4

    > Chyba wszystkie
    > filmy o "zamachach" wyglądają podobnie i robione są przez ludzi podobnego
    > pokroju psychicznego (dlatego "Smoleńska" już nie musiałem oglądać).

    Ogolnie jakoś tak, choc niektóre nie powtarzaja tak namiętnie.

    Francuzi chyba przodują w takich produkcjach ... Planete?

    Ale ... "Money as debt" trafiło na oficjalną stronę Banku Anglii,
    tzn nie film, ale koncepcja.
    I nie wiem - taki teraz poziom, czy u nich przepisy inne?
    A może w banku centralnym to akurat bardzo słuszny punkt widzenia ?
    Tzn konkretnie mi chodzi o "jak bank dostanie funta, to zaraz może
    udzielic kredytu na 30 funtów", czy jaka tam stopa rezerw
    obowiązkowych w Anglii.

    J.