  • Data: 2024-09-16 21:14:56
    Temat: Re: Żyrandol w wersji ze ściemnianiem.
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2024 o 11:35, Piotr Gałka pisze:

    > Ja to powiesiłem i napisałem tu, aby przekazać informację (ostrzec), że
    > jak w opisie żyrandola jest, że ściemnialny to może znaczyć, że wszystko
    > połączone razem.

    Ok. Ja jednak zawsze zwracam uwagę na ilość kabelków :)...i kompletnie
    nie za bardzo interesuję opisem. To jednak jest ważne, bo WIEM co chcę.
    Sprzedawcy nigdy nie traktuję jak eksperta. Ta osoba jest dla mnie
    "maszyną białkową" pomiędzy produktem a płatnością. Często sugestywną
    albo niewyedukowaną (różnica pomiędzy Castorama a Liroy Merlin...gdzie w
    Castorama to jeszcze coś wiedzą :) bo są edukowani/kwalifikowani.

    Przykład niedawno. Pękł mi pasek do glebogryzarki, taki:

    https://allegro.pl/oferta/pas-napedu-v10x670-kolo-pa
    sowe-metalowe-tip36-118-dn-tip3406-nac-15504428503

    Tak, szukałem u producenta, gdziekolwiek pod nazwą "glebogryzarki". Cena
    którą widzisz to jedna z tańszych bo zerwany i wyciągnięty pasek trudno
    zmierzyć.

    Poszedłem do motoryzacyjnego/samochodowego i kupiłem pasek 10x675 :)
    Tak, kupiłem pasek Bosch za 12.50zł :)

    Kto wygrał?

    Podobnie miałem z wieloma produktami. Nie interesuje mnie w sumie
    "nazwa" kiedy szukam konkretu operując na "wymiarze" a w przypadku
    żyrandola, na ilości wyprowadzonych przewodów :)

    Znów ostatnio. Padł mi ponownie alternator i...regeneracja to 250zł
    Regenerowany na Allegro to 620zł z wysyłką. Miałem takie 3szt w ciągu 3
    lat. Kupiłem nowy ale nie do mojego auta...ale o parametrach mojego :)
    Cena 650zł z gwarancją 2 lata. Nowy. Liczę że posłuży tyle co nowy
    fabrycznie, czyli 10 lat :)

    Już bardzo dawno zauważyłem, że nie warto ulegać jakimś dziwnym
    wymysłom/napisom/reklamom w prostych sprawach...skoro udowodniłem sobie
    dawno temu, ze jestem na tyle "fachowcem" że wiem co chcę i operuję na
    fizyce a nie na demagogii :)

    --
    Pixel(R)??