  • 51. Data: 2012-06-16 21:46:10
    Temat: Re: Żył ze stłuczek
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > jedno jest pewne ze za te kolizje w ktorych sprawca dostal mandat moga
    > mu skoczyc.

    Bzdura.

  • 52. Data: 2012-06-16 21:47:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Ty wiesz, ja wiem, wszyscy wiedzą że "cfaniak" i już ale sztuką jest go
    > ukarać zgodnie z prawem. Kiepsko to widzę bez _twardego_ dowodu.

    Chyba za dużo naoglądałeś się amerykańskich filmów i nie rozumiesz do
    końca polskiego prawodawstwa. O ile poprowadzi to ktoś z głową, to
    dowodów będzie aż nadto.

  • 53. Data: 2012-06-16 21:52:06
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-16 21:45, to pisze:
    > begin marcin

    > Jak jedziesz na wewnętrznym pasie to jest oczywiste, że ktoś musi Cię
    > puścić, żebyś zjechał z ronda, jak Cię najpierw puszcza, a potem w Ciebie
    > celowo wjeżdża to niby Twoja wina? W jaki sposób można tego uniknąć,
    > stanąć na lewym pasie, włączyć migacz i czekać, aż się godziny szczytu
    > skończą?

    nastepny wiesniak co nigdy ronda nie widzial. nie, to nie jest oczywiste
    dla zdecydowanej wiekszosci przyglupow zjezdzajacych z zewnetrznego i
    nawet linia ciagla jest dla nich niczym.
    poogladaj sobie filmy na YT, program jedz bezpiecznie, albo pojedz
    kiedys do MIASTA i poobserwuj przyglupow swojego pokroju zjezdzajacych z
    ronda PRZEZ LINIE CIAGLA.

  • 54. Data: 2012-06-16 22:53:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 19:45:25 +0000 (UTC), to napisał(a):
> [...]
    > celowo wjeżdża to niby Twoja wina? W jaki sposób można tego uniknąć,
    > stanąć na lewym pasie, włączyć migacz i czekać, aż się godziny szczytu

    A co - proponujesz wjechac bezczelnie i moze ktos zahamuje ?
    I za to ma byc ten drugi skazany ? :-)

    Glosowalo sie na durne wladze miasta, to teraz trzeba stac i czekac.
    I szybko ruszac, bo inaczej wpusci cie jakis, ale po chwili mu sie kultura
    skonczy i ruszy dalej :-)

    J.

  • 55. Data: 2012-06-16 22:54:57
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 15-06-2012 o 21:13:58 marcin <l...@k...cwo> napisał(a):

    > co ty pierdolisz? widziales kiedys ruch na rondzie?
    Nie, skądże 26lat jeżdżę, przeczytaj artykuł jeszcze raz
    i przeproś.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 56. Data: 2012-06-16 22:56:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

> [...]
    > program jedz bezpiecznie, albo pojedz kiedys do MIASTA i poobserwuj
    > przyglupow swojego pokroju zjezdzajacych z ronda PRZEZ LINIE CIAGLA.

    Jeżdżę po rondach codziennie, ale Ty pewnie je na YT tylko widziałeś.
    Może się skupisz i odpowiesz w jaki sposób uniknąć sytuacji, w której
    ktoś na rondzie najpierw robi Ci miejsce, a potem w Ciebie złośliwie
    wjeżdża?

  • 57. Data: 2012-06-16 22:58:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

> [...]
    >
    > Glosowalo sie na durne wladze miasta, to teraz trzeba stac i czekac. I
    > szybko ruszac, bo inaczej wpusci cie jakis, ale po chwili mu sie kultura

    Tutaj raczej była sytuacja taka, że gość złośliwie przyspieszał, nie
    sądzę, żeby ktoś w niego wjeżdżał. Jak się jest psycholem, to nietrudno
    to zrobić, bo nikt nie zakłada, że na rondzie znajduje się wariat, który
    próbuje w kogoś przycelować.

  • 58. Data: 2012-06-16 23:00:33
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-16 22:56, to pisze:
> [...]
    > Może się skupisz i odpowiesz w jaki sposób uniknąć sytuacji, w której
    > ktoś na rondzie najpierw robi Ci miejsce, a potem w Ciebie złośliwie

    nikt nikomu na rondzie miejsca nie robil, to raz. a dwa jezeli nie
    mozesz zjechac z wewnetrznego to albo robisz dodatkowe okrazenie albo
    czekasz. i to pod warunkiem ze nie ma linii ciaglej. zrozumiales?

  • 59. Data: 2012-06-16 23:02:52
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-16 22:58, to pisze:
> [...]
    > sądzę, żeby ktoś w niego wjeżdżał. Jak się jest psycholem, to nietrudno
    > to zrobić, bo nikt nie zakłada, że na rondzie znajduje się wariat, który

    juz ci napisalem pojedz do jakiegos miasta i obserwuj. wystarczy ze
    jedziesz obok kogos prawym pasem i na 99% sam wjedzie w ciebie nawet nie
    patrzac czy ktos jedzie prawym pasem. a pozniej bedzie darl ryja ze zle
    jezdzisz i ze twoja wina. ale ustap pierwszentwa przy zmianie pasa to
    chuj, przeciez jasnie pan jedzie w swoim kombi w tdi.

  • 60. Data: 2012-06-16 23:07:17
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-06-2012 o 21:52:06 marcin <l...@k...cwo> napisał(a):

    > nastepny wiesniak co nigdy ronda nie widzial.
    Jak na razie towidzę że to TY jesteś wieśniakiem, bo zamiast merytorycznie
    dyskutować wszystkim ubliżasz.
    PLONK
    bo z takimi jak ty nie ma sensu dyskutować.