  • 41. Data: 2012-06-16 18:00:38
    Temat: Re: Żył ze stłuczek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 20:20:50 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Biegły stwierdził, że oznakowanie jest jak najbardziej zgodne z
    > przepisami oraz zdrowym rozsądkiem, natomiast oskarżony próbował to
    > wykorzystywać wielokrotnie na swoją korzyść, łamiąc Art. 3 oraz
    > 4 PoRD.

    Czyli podsumujmy - podejrzany jechal prawidlowo, a organizacja ruchu
    zacheca innych do nieprawidlowej jazdy ?

    J.

  • 42. Data: 2012-06-16 18:19:35
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-16 10:53, to pisze:

    > Ale jakich statystyk, przecież są świadkowie.

    "
    Zebrane przez śledczych dowody dostał do oceny biegły. Na co zwrócił
    uwagę ekspert? Po pierwsze - na statystykę."

    Akurat w tym przypadku zeznania świadków którzy byli stroną przeciwną w
    zdarzeniu (mają w tym interes) mogą nie wystarczyć.
    Nie jestem prawnikiem ale "wspomnisz moje słowa" Nie posadzą go. A jak
    posadzą unia i jej wolnościowi aktywiści staną po jego stronie.

  • 43. Data: 2012-06-16 18:24:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 18:19:35 +0200, z napisał(a):
    > Nie jestem prawnikiem ale "wspomnisz moje słowa" Nie posadzą go.

    poczekamy, zobaczymy. Na razie juz w czyms sadowi podpadl :-)

    > A jak posadzą unia i jej wolnościowi aktywiści staną po jego stronie.

    Ale siedziec juz bedzie :-)

    J.

  • 44. Data: 2012-06-16 20:02:25
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-16 18:24, J.F. pisze:
    > Ale siedziec juz bedzie :-)
    >
    > J.

    Ale kasę na odszkodowanie zapłacę ja Ty - my wszyscy.
    Jak ja nie cierpię nieudaczników na wszystkich szczeblach władzy.

  • 45. Data: 2012-06-16 21:10:35
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-06-16, o godz. 09:02:14
    "Papkin" <s...@s...net> napisał(a):

    > Kiedys czytalem ze na terenie dolnego slaska (zapomnialem miasta) lub
    > opola w podobny sposob dzialal... uwaga, uwaga, uwaga POLICJANT ;-)
    >
    > W sumie naganne, nie moralne no ale uczcie sie dobrze jedzic ludzie
    > to unikniecie takich incydentow.

    No właśnie niekoniecznie. Co z sytuacją, gdy naciągacz udaje, że
    przepuszcza kogoś z podporządkowanej (np. opisana w artykule pierwsza
    kolizja z 2005r.)? Zgodnie z kodeksową definicją ustąpienia
    pierwszeństwa przepuszczany nie wymusił tu pierwszeństwa.

    --
    Jacek Midura

  • 46. Data: 2012-06-16 21:38:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Akurat w tym przypadku zeznania świadków którzy byli stroną przeciwną w
    > zdarzeniu (mają w tym interes) mogą nie wystarczyć

    Nie są, bo to nie oni go oskarżają i w sumie w tej chwili już nie mają
    specjalnego interesu w tym, żeby kłamać.

  • 47. Data: 2012-06-16 21:41:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Ale kasę na odszkodowanie zapłacę ja Ty - my wszyscy. Jak ja nie cierpię
    > nieudaczników na wszystkich szczeblach władzy.

    Prawda jest taka, ze pewnie większość ofiar tego gościa napisało
    oświadczenie bo doskonale wiedzieli, że policjant nie uwierzy w to, ze
    gość specjalnie w nich wjechał, bo takie czubki zdarzają się bardzo
    rzadko, natomiast tacy, co są winni i kombinują -- często. Na rozprawie,
    gdy będzie zeznawać takich poszkodowanych np. dwudziestu i ich zeznania
    będą spójne może to już wyglądać zupełnie inaczej, bo trudno zakładać, że
    dwudziestu niezależnych świadków zgodnie kłamie.

  • 48. Data: 2012-06-16 21:42:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 14:56:34 +0200, Michoo napisał(a):
    > A abstrahując od powyższych rozważań - jeżeli miałeś 60 kolizji w 5 lat
    > to albo pojawiły się przeciwwskazania i prawka nie powinieneś mieć, albo
    > notorycznie naruszasz art 3 i prawka nie powinieneś mieć.

    Albo ... masz pecha ? Wszak wszystkie z cudzej winy :-)

    J.

  • 49. Data: 2012-06-16 21:43:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Papkin

    > W sumie naganne, nie moralne no ale uczcie sie dobrze jedzic ludzie to
    > unikniecie takich incydentow.

    Jak chcesz uniknąć sytuacji w której ktoś Cię przepuszcza, a potem celowo
    w Ciebie wjeżdża? Nie włączając się do ruchu w godzinach szczytu i nie
    skręcając na rondzie w lewo? Do tej pory uniknąłeś ich tylko dlatego, że
    na takiego psychola jeszcze nie trafiłeś.

  • 50. Data: 2012-06-16 21:45:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > zeznaja ze wymusili pierwszenstwo jak zjezdzali z ronda doprowadzajac do
    > kolizji. i pozamiatane.

    Jak jedziesz na wewnętrznym pasie to jest oczywiste, że ktoś musi Cię
    puścić, żebyś zjechał z ronda, jak Cię najpierw puszcza, a potem w Ciebie
    celowo wjeżdża to niby Twoja wina? W jaki sposób można tego uniknąć,
    stanąć na lewym pasie, włączyć migacz i czekać, aż się godziny szczytu
    skończą?