  • 21. Data: 2010-06-20 17:20:32
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowsi zawodowy fotograf
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 20 Cze, 18:51, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > "...Packages start at $1295.00 (Album not included)..."
    >
    > Za jakość się płaci ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    Nie podawalem przykladu z Polski, by nie robic reklamy;-)
    StaM

  • 22. Data: 2010-06-20 18:33:38
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "StaM" <q...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    a.googlegroups.com...

    > Zobacz sobie kiedy prawdziwy rzemieslnik "krzywi" celowo kadry i nie
    > uzywa do robienia ramek i "Collagess"
    > darmowego softu dolaczonego z aparacikiem. Nie wszystkie foty mnie
    > zachwycaja, ale widac tam wlozona prace
    > chlopakow z Edward Fox Studio.
    > StaM

    A co ty sie znasz, przeciez te cieniasy z EdwardFox to nie sa "professional
    photographer" z "over 30 years of experience".

  • 23. Data: 2010-06-20 18:39:10
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "StaM" <q...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    .googlegroups.com...

> [...]
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    Nie podawalem przykladu z Polski, by nie robic reklamy;-)

    Ale czemu nie, pokażmy mu. Ja rzucę takie jedno cieniaskie studio, nie dość
    że baba, to do tego też nie "Professional photographer":

    http://www.kalina-studio.com/index.php/main?site=cho
    ose

    strasznie krzywe ma te zdjęcia, takie nieprofesionalne....

  • 24. Data: 2010-06-20 18:45:30
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 20 Cze, 20:33, "Kostek Wycirowski" <k...@u...de> wrote:

    > A co ty sie znasz, przeciez te cieniasy z  EdwardFox to nie sa "professional
    > photographer" z "over 30 years of experience".

    :)))) nooo, zwlaszcza kiedy szczena mi opadla,
    kiedy ponad dobre 20 lat temu zobaczylem ich wykonanie zdjec slubnych
    z analoga na matowym papierze ja, znajac z Polski tylko DDerowskie
    ORWO.
    Pozdrawiam StaM

  • 25. Data: 2010-06-20 18:56:32
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 20 Cze, 20:39, "Kostek Wycirowski" <k...@u...de> wrote:

    > Ale czemu nie, poka my mu. Ja rzuc takie jedno cieniaskie studio, nie do
    > e baba, to do tego te nie "Professional photographer":
    >
    > http://www.kalina-studio.com/index.php/main?site=cho
    ose

    > strasznie krzywe ma te zdj cia, takie nieprofesionalne....

    W druzynie E.Fox tez sa "baby" (pieszczotliwie), kalina-studio to
    wyzsza klasa.
    Bardziej ambitna.
    StaM

  • 26. Data: 2010-06-20 18:57:17
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "StaM" <q...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    a.googlegroups.com...
> [...]

    kiedy ponad dobre 20 lat temu zobaczylem ich wykonanie zdjec slubnych
    z analoga na matowym papierze ja, znajac z Polski tylko DDerowskie

    No, bo widzisz, profesionalisci staraja sie aby polysk z czola modelki byl
    ladnie wzmocniony papierem z wysokim polyskiem. A juz prawdziwi
    profesionalisci to nawet maja takie nozyczki, co ladne zabki na brzegach
    odbitek wycinaja....

    :)

  • 27. Data: 2010-06-21 12:15:35
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    nie za bardzo znam się na fotografii ludzi, a tym bardziej na
    fotografi ślubnej, ale nie chciałbym mieć takich zdjęć ze swojego
    ślubu.

    Pozdrawiam
    Les

    PS. No chyba, że są to zdjęcia sprzed 15 lat.

  • 28. Data: 2010-06-21 14:22:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <d...@v...pl> 1...@q...goo
    glegroups.com

    : Panna młoda ma nadwagę ,

    Można to skorygować. ;)

    : a pan młody jest łysawy.

    Przy tej jakości zdjęcia prawie nie widać tej łysiny. :)

    Zdjęcie bardzo dobre -- można sprzedawać je jeszcze przed ślubem. :)

    : Tyle że w zdjęciu tego typu chodzi o oddanie nastroju chwili,
    : niezależnie od urody fotografowanych osób.
    : A zdjęcie jest po prostu do luftu.

    Ale za to ponadczasowe i ponadosobowe. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2010-06-21 14:39:33
    Od: "voltt" <v...@o...pl>

    Z zazdrosci takie zle rzeczy piszecie !
    Ze krzywe, moze posadzka w tym miejscu gdzie fotograf noge stawial letko
    klekla, moze przeciag byl ?? he o tym nie pomysleli co?

  • 30. Data: 2010-06-21 15:24:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "voltt" 4c1f79a6$0$19175$6...@n...neostrada.pl

    >Z zazdrosci takie zle rzeczy piszecie !
    > Ze krzywe, moze posadzka w tym miejscu gdzie fotograf noge stawial letko klekla,
    moze przeciag byl ?? he o tym nie pomysleli co?

    Tu (na tej grupie) raczej rozpatruje się zaburzenia
    grawitacyjne. ;) (na przykład soczewki grawitacyjne) ;)

    IMO po prostu fotograf zlekceważył swego klienta. :)

    -=-

    Dociekałem kiedyś, dlaczego znany i ceniony fotograf zamieścił
    w swoim albumie denną fotkę. :) Fotograf odparł, że i tak nikt nie
    doceniał jego fotek, więc postanowił zrobić eksperyment takim czymś. :)

    Ludzie ponoć klaskali, wychwalali (bezsensownie) pod niebiosa -- ale
    nie oglądali. :) Więc z nich zadrwił. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'