  • 11. Data: 2010-06-19 16:36:09
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowsi zawodowy fotograf
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    ING/P$20071027$%20Wedding%20-%20Philadelphia/071027_
    151642_a.jpg

    > To jest bardzo dobre zdjecie -- uniwersalne ;)

    Się czepiacie, może Zygi tanio bierze ?
    ; )

    To mi przypadło do gustu:
    http://www.ziggyphotoonline.com/portfolio/10$%20WEDD
    ING/P$20090704$%20Wedding%20-%20Album%201/Page005.jp
    Furorę na naszej-klasie by zrobiło.
    Chociaż... w sumie to dzieci robią takie kolażyki na porządku dziennym...

    adam

  • 12. Data: 2010-06-19 16:37:16
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Olgierd" napisał

    > Ale reklama jest, i to internetowa.

    I trzydzieści odwiedzin - cyfra rzondzi.

    adam

  • 13. Data: 2010-06-19 17:46:45
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:hvin07$lkj$1@inews.gazeta.pl...

    > "Janko Muzykant" hvhpv6$jnr$...@n...onet.pl

    ING/P$20071027$%20Wedding%20-%20Philadelphia/071027_
    151642_a.jpg

    > To jest bardzo dobre zdjecie -- uniwersalne ;)

    No ,panna młoda jak widać sporo waży

    jhru

  • 14. Data: 2010-06-19 19:25:12
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 19 Cze, 19:46, "jhru" <j...@g...pl> wrote:

    > No ,panna młoda jak widać sporo waży
    Panna młoda ma nadwagę , a pan młody jest łysawy.
    Tyle że w zdjęciu tego typu chodzi o oddanie nastroju chwili,
    niezależnie od urody fotografowanych osób.
    A zdjęcie jest po prostu do luftu.
    pozdro Marcin

  • 15. Data: 2010-06-19 20:01:55
    Od: JD <j...@g...com>

    On 19 Cze, 05:15, "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> wrote:
    > Sprawa sie rypla.
    > Przez kilkanascie lat pisania na tej grupie konsekwentnie i
    > nieublaganie nie pokazywalem zadnych moich fotografii.

    Teraz już wiadomo dlaczego

    > Jak nie padne na pysk w poniedzialek to bede sie odszczekiwal

    Ktoś, kto własnego nazwiska nie potrafi poprawnie napisać w temacie,
    może się odszczekiwać takim samym jak on.

  • 16. Data: 2010-06-19 20:46:36
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]

    Tyle że w zdjęciu tego typu chodzi o oddanie nastroju chwili,
    niezależnie od urody fotografowanych osób.

    Ale ja nie o urodzie panny młodej ,ja o tym dlaczego "profesjonaliście"
    ,zdjęcie sie przechyliło.

    Jhru

  • 17. Data: 2010-06-20 14:51:04
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Fajnie, ze znalazles swoja nisze bo podejrzewam, ze nikt w USA takich zdjec
    nie robi. Poczawszy od projektu strony www idealnie trafiasz w gusta swojej
    grupy docelowej.

    Pozwole sobie zacytowac komentarz Ryszarda , który jakze trafnie wyrazil to
    co chyba wszyscy czuja ogladajac Twoja strone

    Rysiek: Zenek tak dalej! Foty miodzio, bezkonkurencyjne!

  • 18. Data: 2010-06-20 16:43:19
    Od: StaM <q...@g...com>

> [...]

    > 2 wesela.
    > Jak nie padne na pysk w poniedzialek to bede sie odszczekiwal

    Zobacz sobie kiedy prawdziwy rzemieslnik "krzywi" celowo kadry i nie
    uzywa do robienia ramek i "Collagess"
    darmowego softu dolaczonego z aparacikiem. Nie wszystkie foty mnie
    zachwycaja, ale widac tam wlozona prace
    chlopakow z Edward Fox Studio.
    StaM

  • 19. Data: 2010-06-20 16:49:51
    Od: StaM <q...@g...com>

    >prace
    > chlopakow z Edward Fox Studio.
    > StaM
    ...ach link

    http://www.edwardfox.com/

    ...ucz sie. Watpie jednak czy z Twoim podejsciem czegoos sie nauczysz.
    (
    StaM

  • 20. Data: 2010-06-20 16:51:22
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    StaM napisal:
    > http://www.edwardfox.com/
    > ...ucz sie. Watpie jednak czy z Twoim podejsciem czegoos sie nauczysz.

    "...Packages start at $1295.00 (Album not included)..."

    Za jakość się płaci ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek