  • 31. Data: 2011-04-23 18:37:12
    Temat: Re: Zygmunt Dariusz
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 21:43:28 +0200, rAzor napisał(a):

    > Pobudzasz trolla do erekcji.
    > Po co?

    sądząc po jego przechwałkach jest w słusznym wieku, erekcja może
    prowadzić do orgazmu, a ten do niewydolności (zawału) serca.... i problem
    się rozwiąże... :-D

    --
    pzdr
    meping

  • 32. Data: 2011-04-23 20:56:29
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-04-23 20:05, Olo pisze:

    > a ja mogę ? chociaż go nie znam bo rzadko tu wpadam :)

    > szczerze mówiąc skusiłem się i wszedłem na stronę "professional
    > photographer" i moim oczom ukazał się dramatyczny widok z cyklu przykład
    > jak ma nie wyglądać strona, albo strony www lat 90tych :)
    > Co do zdjęć to zostawię to bez komentarza (w sensie - dramat) :)

    Pokaż Twoje zdjęcia.
    Wy naprawdę jesteście chorzy,ten wątek to totalne NTG.
    Baby ze wsi na jarmarku tak głupio nie pier.......
    Wychodzi na to, że gość ma rację, trole z Was i zadufani posiadacze
    LUSTRZANEK.Założyciel tej pyskówki zasługuje na miano TROL MIESIĄCA.
    Brawo, nagroda do odebrania u sołtysa.

  • 33. Data: 2011-04-23 23:51:08
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Olo napisał:
    > szczerze mówiąc skusiłem się i wszedłem na stronę "professional
    > photographer"

    I podbiłeś ilość wejść :-) Gratuluję.

  • 34. Data: 2011-04-24 05:43:51
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Założyciel tej pyskówki zasługuje na miano TROL MIESIĄCA.

    Nie chwaląc się, zauważyłem to pierwszy ;)

  • 35. Data: 2011-04-24 09:13:50
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 24 Kwi, 07:43, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Dawid"  napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie chwaląc się, zauważyłem to pierwszy ;)

    ...nareszcie jakies glosy rozsadku na tej grupie.
    StaM
    P.S.
    Poprzedni watek zapraszajacy do galerii, zakonczyl sie wymiana zdan
    trolii "inelektualistow"

  • 36. Data: 2011-04-24 10:43:24
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-04-23 22:56, Dawid wrote:

    > Pokaż Twoje zdjęcia.

    Chwileczkę - ale po co? ja nie wklejam linka do swojej strony w każdym
    poście...

> [...]
    > Wychodzi na to, że gość ma rację, trole z Was i zadufani posiadacze
    > LUSTRZANEK.Założyciel tej pyskówki zasługuje na miano TROL MIESIĄCA.

    ale ja wyraziłem swoją (subiektywną) opinię, nikt się nie musi z tym
    zgadzać i komentować. Jakbym miał Cię ocenić po Twojej wypowiedzi to
    napisałbym , że jesteś frustratem i durniem, bo sam się dałeś do tej
    trollowej dyskusji wciągnąć, przy okazji twoja głowa rodzi tysiąc
    pięćset faktów, których nie miało miejsca. A więc o co chodzi?

  • 37. Data: 2011-04-24 12:10:55
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-04-24 12:43, Olo pisze:

    > Chwileczkę - ale po co? ja nie wklejam linka do swojej strony w każdym
    > poście...

    Jeżeli kogoś obrażasz i ganisz, to pokaż jak to ma wyglądać dobrze.
    Przed chwilą oglądałem Twoje zdjęcia i stronę, nietrudno dotrzeć Panie
    Hawk.Teraz już naprawdę nie wiem dlaczego ganisz zdjęcia ZD, Twoje są
    dopiero pikne, ta piękna fioletowa skóra młodych, te artystyczne
    przepały, chyba zamówię.

  • 38. Data: 2011-04-24 13:00:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-04-24 14:10:55 +0200, Dawid <x...@n...pl> said:

    > Jeżeli kogoś obrażasz i ganisz, to pokaż jak to ma wyglądać d obrze.

    Nie trzeba być mistrzem patelni, żeby ocenić jakość obiadu.
    Nie trzeba być Miłoszem, żeby ocenić jakość wiersza.
    Nie trzeba być Kurosawą, żeby ocenić jakość filmu.
    Nie trzeba być stolarzem, żeby ocenić jakość mebli.
    Można tak w nieskończoność.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2011-04-24 17:24:09
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 24 Kwi, 15:00, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:
> [...]
    > Nie trzeba być Kurosawą, żeby ocenić jakość filmu.
    > Nie trzeba być stolarzem, żeby ocenić jakość mebli.

    No to tyz prowda;))

    Spokojnych Swiat
    StaM

  • 40. Data: 2011-04-24 17:38:24
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 15:00:11 +0200, JA napisał(a):

    > Nie trzeba być mistrzem patelni, żeby ocenić jakość obiadu.
    [...]
    > Nie trzeba być stolarzem, żeby ocenić jakość mebli.

    W tych dwóch przypadkach akurat się mylisz.

    Pozdrawiam,
    Henry