    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Życzmy sobie takich interesów
    Date: Sat, 22 Dec 2012 09:15:13 +0100

    Dnia Sat, 22 Dec 2012 00:33:19 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od niedawna.

    W dodadku wczesniej zabrali fotoradary policjantom, wiec na rynku grozily
    tylko straze wiejskie.

    Z tym ze i oni maja tych zabawek tylko 300 + 30 ruchomych, ale jak beda
    ambitnie pracowac ... 33 tys zdjec w miesiac, to 0.4 mln rocznie,
    statystyczne zagrozenie znikome, ale jak ktos codziennie jedzie droga ktora
    im podpasuje, to moze sie niemile zdziwic po paru tygodniach ..

    J.