  • 11. Data: 2013-01-30 20:42:58
    Temat: Re: Związki partnerskie - temat zastępczy
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:2225285534$20130130203551@squadack.com...

    > Raczej pedofile, bo to duży z małą alba Duża z małym...

    Ale to raczej termin niezależny, są pedofile hetero, są i homo przecież...

  • 12. Data: 2013-01-30 21:06:25
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > To już jest znaczący przejaw braku tolerancji dla homo-niewiadomo.

    Wrecz przeciwnie, to promowanie zbo..., znaczy sie Europejczykow
    prawdziwych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2013-01-30 21:31:28
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-01-30 20:42, Anerys pisze:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:2225285534$20130130203551@squadack.com...

    > Ale to raczej termin niezależny, są pedofile hetero, są i homo przecież...

    Uważajcie, bo przyjdzie posłanka co się tak samo nazywa jak ja i zrobi z
    Wami porządek :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

    PS. Wszelka zbieżność nazwiska jest całkowicie przypadkowa. To nie moja
    rodzina!

  • 14. Data: 2013-01-30 21:31:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Miroslaw Kwasniak napisał:

    > Bywają też bi-sexy ;)

    A także Apple MagSafe. Męska część jeszcze jak cie mogę, ale zeńska,
    to jakby projektowana pod patronatem św. Kingi.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2013-01-30 21:48:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Paweł,

    [...]

    > PS. Wszelka zbieżność nazwiska jest całkowicie przypadkowa. To nie moja
    > rodzina!

    A przyznałbyś sie, gdyby była? :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-01-30 21:52:52
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    > Hello Paweł,
    >
    > Wednesday, January 30, 2013, 9:31:28 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A przyznałbyś sie, gdyby była? :P

    Holy shit! Miałbym problem!
    :-)

    P.P.

  • 17. Data: 2013-01-30 21:56:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 16:43:00 +0100, wt napisał(a):

    > Po co udziwniać, jak nazwy już są. Zamiast tak zwane "męskie" mamy wtyk, a
    > zamiast "żeńskie" mamy gniazdo. Niebezpieczne napięcia dajemy zawsze na
    > gniazdo, a nie na wtyk, gdzie wystają bolce.

    A potem musisz napisac ze kabelek do zasilania komputera sklada sie z wtyku
    i gniazda.
    Wtyk wtykamy do gniazda w domu, ale gniazdo wtykamy do wtyku w komputerze
    ..

    J.

  • 18. Data: 2013-01-30 22:03:24
    Od: "kk" <...@...pl>

    > Wtyk wtykamy do gniazda w domu, ale gniazdo wtykamy do wtyku w komputerze

    To brzmi prawie jak ... dyrektywa UE.

  • 19. Data: 2013-01-30 22:07:29
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > A także Apple MagSafe. Męska część jeszcze jak cie mogę, ale zeńska,
    > to jakby projektowana pod patronatem św. Kingi.

    Mnie to bardziej wygląda na równouprawnienie - wygląda to tak, że skoro ma
    być jednakowo, to nie może być, aby tylko męskie wkładao się do żeńskiego,
    ale i żeńskie da się włożyć do męskiego - pół-psitka(-i), pół-fiutek(-ki) :)
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/A
    pple_magsafe_tight.jpg
    O tym mówimy?

  • 20. Data: 2013-01-30 22:16:51
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > To brzmi prawie jak ... dyrektywa UE.

    Czego się tak wieszacie na tej Unii? :))
    Ja tam np. bardzo lubię pewien owocowy soczek, najlepszy jest chyba z
    karotki :)
    (ATSD: - skoro marchewa jest owocem, to powinny nim też być seler i
    pietruszka) :)) (w końcu szczwół plamisty, szalej jadowity, barszcz
    Sosnowskiego, pietruszka, seler i marchewka, to bliska rodzina) :))
    (Podobnie, jak pomidor i ziemniak, bliscy kuzyni... ale ćśś, jeszcze ktoś
    uzna, że kartofel to też owoc, bo pomidor jest owocem rzeczywiście, do tego
    jagodą.)
    Dobra, jutro zobaczę, czy jest w sklepie moja ulubiona ryba lądowa (małże)
    :))) Chociaż banany wolę raczej krzywe :)