  • 1. Data: 2013-01-30 07:33:10
    Temat: Masa jak Arathane xb5631 ale bezparwna / biala / jasna?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Bry :)

    Kupilem mase zalewowa Arathane XB 5631 i niestety zmienila
    sie koncepcja - obudowa ktora zalewam jest biala wiec kazdy
    najdrobniejszy wyciek zalewu widac...

    Potrzebuje wiec cos mozliwie bezbarwnego, bialego, w kazdym
    razie jasnego. Zalewam tym mala plyteczke z akcelerometrem
    i zyroskopem jesli to ma znaczenie.

    Znalazlem mase do LEDow:
    http://sklep.semicon.com.pl/shop2/?lang_id=2&id_cate
    gory=55&id_product=3187

    Moge uzyc czegos takiego? Pewnie tak, ale wole zapytac ;)

  • 2. Data: 2013-01-30 09:55:43
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2013-01-30 07:33, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    gory=55&id_product=3187

    > Moge uzyc czegos takiego? Pewnie tak, ale wole zapytac ;)

    Kup i sprawdź, innej możliwości nie ma. W TDS nie znalazłem informacji
    iż produkt jest przeznaczony do zalewania elektroniki, czyli produkt
    nie jest przebadany pod kątem korozji metali.
    K.

  • 3. Data: 2013-02-05 14:49:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Kup i sprawdź, innej możliwości nie ma. W TDS nie znalazłem informacji
    > iż produkt jest przeznaczony do zalewania elektroniki, czyli produkt
    > nie jest przebadany pod kątem korozji metali.

    Zapytalem producenta - odpowiedzial, ze mozna zalewac plytki.
    Moze sie komus przydac informacja.