  • 1. Data: 2013-01-30 10:17:45
    Temat: Związki partnerskie - temat zastępczy
    Od: "kk" <...@...pl>

    Jestem w sklepie z częściami elektronicznymi.
    Przede mną kilka osób. Przysłuchuję się mimochodem ..

    - Proszę złącze 9-pinowe.
    - Które ?
    - To, takie na kabelek.
    - A..., męskie czy żeńskie ?
    - ... czy ja wiem ... a jaka to różnica ?
    - Jak Pan nie wie jaka to różnica to coś Pan za mężczyzna ?
    - Co mi tu Pani imputuje. To moja sprawa jakiej jestem orientacji. Pani ma
    mi sprzedać złącze 9-pinowe.
    - Tak, ale które ? Męskie czy żeńskie. Nie da się wetknąć męskiego w męski.
    - Co tam Pani wie ...

    Ktoś się wtrąca :
    - A w TV mówili, że już będzie można. Że ustawa będzie na to.
    - Na co ?
    - Że będą związki partnerskie. Czyli, że będzie można łączyć męskie z męskim
    i żeńskie z żeńskim.
    - O, to ja chcę takie właśnie złącze na ... kabelek.
    - Niech Pan przyjdzie jak uchwalą ustawę.

  • 2. Data: 2013-01-30 16:43:00
    Temat: Re: Związki partnerskie - temat zastępczy
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > - To, takie na kabelek.
    > - A..., męskie czy żeńskie ?

    Po co udziwniać, jak nazwy już są. Zamiast tak zwane "męskie" mamy wtyk, a
    zamiast "żeńskie" mamy gniazdo. Niebezpieczne napięcia dajemy zawsze na
    gniazdo, a nie na wtyk, gdzie wystają bolce.

  • 3. Data: 2013-01-30 17:19:47
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    ...i pensje też masz małą...

  • 4. Data: 2013-01-30 17:24:01
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 16:43:00 UTC+1 użytkownik wt napisał:

    > Po co udziwniać, jak nazwy już są. Zamiast tak zwane "męskie" mamy wtyk, a
    >
    > zamiast "żeńskie" mamy gniazdo. Niebezpieczne napięcia dajemy zawsze na
    >
    > gniazdo, a nie na wtyk, gdzie wystają bolce.

    A jak nie ma niebezpiecznego napięcia to dajemy jak chcemy i nazwy wtyk i gniazdo
    można psu pod ogon wetknąć.

  • 5. Data: 2013-01-30 17:33:08
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    ps.com...

    > A jak nie ma niebezpiecznego napięcia to dajemy jak chcemy i nazwy wtyk i
    > gniazdo można psu pod ogon wetknąć.

    Na przykład gniazdo RS232 w PC ma (miało) kołki.
    P.G.

  • 6. Data: 2013-01-30 18:26:19
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-01-30 16:43, wt pisze:

    > Po co udziwniać, jak nazwy już są. Zamiast tak zwane "męskie" mamy wtyk, a
    > zamiast "żeńskie" mamy gniazdo. Niebezpieczne napięcia dajemy zawsze na
    > gniazdo, a nie na wtyk, gdzie wystają bolce.

    Wtyk to jest to co na przewodzie a gniazdo to co na obudowie. Wtyk może
    być żeński a gniazdo męskie. Można też przyjąć jak w gniazdach SMA. Wtyk
    "żeński" to wtyk RP-SMA.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2013-01-30 18:32:41
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 30.01.2013 18:26, schrieb Mario:

    > Wtyk to jest to co na przewodzie a gniazdo to co na obudowie. Wtyk może
    > być żeński a gniazdo męskie. Można też przyjąć jak w gniazdach SMA. Wtyk
    > "żeński" to wtyk RP-SMA.

    Za dawnych czasów, jak się jeszcze dużo na RS232 robiło, brakowało
    często przejściówek MM lub FF. Zdarzało się poprosić kolegę o pedałka
    lub lezbijkę małą lub dużą. I każdy wiedział o co chodzi.

    Waldek

  • 8. Data: 2013-01-30 19:44:01
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2013-01-30 18:32, Waldemar Krzok pisze:

    > Za dawnych czasów, jak się jeszcze dużo na RS232 robiło, brakowało
    > często przejściówek MM lub FF. Zdarzało się poprosić kolegę o pedałka
    > lub lezbijkę małą lub dużą. I każdy wiedział o co chodzi.

    To już jest znaczący przejaw braku tolerancji dla homo-niewiadomo.
    K.

  • 9. Data: 2013-01-30 20:24:35
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    wt <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Po co udziwniać, jak nazwy już są. Zamiast tak zwane "męskie" mamy wtyk, a
    > zamiast "żeńskie" mamy gniazdo. Niebezpieczne napięcia dajemy zawsze na
    > gniazdo, a nie na wtyk, gdzie wystają bolce.

    Bywają też bi-sexy ;)

  • 10. Data: 2013-01-30 20:35:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Miroslaw,

    > Bywają też bi-sexy ;)

    Raczej pedofile, bo to duży z małą alba Duża z małym...

    --
    Best regards,
    RoMan