-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
ws.task.gda.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zużycie paliwa dla dużych prędkość a downsizing
Date: Thu, 14 Apr 2011 22:48:05 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 23
Message-ID: <io7mi9$bpg$1@news.dialog.net.pl>
References: <io4rei$tn5$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<a...@i...googlegroups.com>
<io6jqq$pbe$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-133-95.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1302814089 12080 78.8.133.95 (14 Apr 2011 20:48:09 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Apr 2011 20:48:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <io6jqq$pbe$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362236
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-14 12:55, Maciej Browarczyk pisze:
> W dniu 2011-04-14 10:59, Przemek V pisze:
>
>> Ciekawe, że BMW 523i (trzylitrowa, benzynowa, rzędowa szóstka) wyszło
>> o wiele bardziej paliwożerne niż 525d (trzylitrowy, rzędowy,
>> sześciocylindrowy doładowany diesel) przy 180 km/h. Oba auta mają 204
>> KM.
>
> Nie pomyliłeś się? Nie wiem o której 5 piszesz ale 523i to 2,5l R6
> 170KM, 525d to 2,5l R6 163KM, 530d 3,0l R6 184 - 193KM w zależności od
> rocznika. Przynajmniej tak to wygląda w 5 E39.
> W E60 523i to 2,5l R6 177KM, 525d to 3,0l R6 197KM, 530d to 3,0l R6 23xKM.
> Także Panie Przemku coś kręcisz ;)
>
Przemek pisze o F10. O ile można wierzyć wikipedii, to ma całkowitą rację.
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_F10
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.11 23:12 Michał
- 15.04.11 06:04 Przemek V
- 15.04.11 08:40 Andrzej Ława
- 15.04.11 09:04 Czarek Daniluk
- 15.04.11 10:18 Maciej Browarczyk
- 15.04.11 13:12 Jakub Witkowski
- 15.04.11 13:27 wit
- 30.04.11 22:36 ąćęłńóśźż
- 30.04.11 22:53 ąćęłńóśźż
- 01.05.11 12:28 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=