  • Data: 2011-04-14 23:12:33
    Temat: Re: Zużycie paliwa dla dużych prędkość a downsizing
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opel mial dosc oszczedne silniki/samochody.
    >
    > 160 na liczniku moglo oznaczac 150 rzeczywiste, a do tego "jechalem
    > 160 a srednia wyszla 110" i moze jeszcze oponki nieco inne niz
    > standardowe i kolega wcale nie musi tak bardzo fantazjowac.
    >
    > Z drugiej strony - vectra ~2l benzyna potrafi spalic 14/100
    > autostradzie. No ale to byla niemiecka autostrada i nie wahalismy
    > sie jej uzyc zgodnie z przeznaczeniem :-)

    http://img2.netcarshow.com/Opel-Meriva_2006_1024x768
    _wallpaper_01.jpg

    To było dokładnie to auto, pożyczone pod lotniskiem w Lipsku bo się
    moje francuskie zrąbało i pojechało do pobliskiego mechanika.

    Coś co mnie rozbroiło to spalanie 3x mniejsze, ale fakt mi się
    mogło trochę wydawać że pędzę, po mieście były wogóle dziwne cyfry
    ala 4.7l/100, benzyna to była ale nie wiem jaka.
    V max koło 180km/h to miało więc pewnie coś koło 1.4/90koni i 3km
    zrobione jak odbierałem więc trzeba było dotrzeć ;)

    i nawet całkiem ok się prowadziło do około tych 150km/h.
    ale projekt fatalny od szyb mi się zegray odbijały itp.. w nocy.

    pozdrawiam.