  • 41. Data: 2010-07-06 15:54:34
    Temat: Re: Zuzycie opon na torze
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-06 08:59, Qlfon pisze:

    > Automobilklub Lubelski Sekcja Motocyklowa jeździ w czwartki:)
    Ok,dzięki,widzę że bez zapisania się do PZM-otu bedzie ciężko,ale
    wyczytałem że Radom znów jest otwarty dla ludu,dla mnie lepsza
    opcja,połowa drogi:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 42. Data: 2010-07-06 20:14:35
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Fri, 02 Jul 2010 15:41:43 +0200) ktos podajacy sie za Norbi
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ja w cywilnej jezdzie tez staram sie jak najmniej jezdzic na wprost, wiec
    > opony mam zuzyte w miare rownomiernie i pozamykane z obu stron :) W razie
    > czego gdzies w okolicy toru jest mozliwosc zakupu i wymiany opon?

    W Lublinie czy w Nowodworze? W Lublinie jest taka szansa - służę
    kontaktem do gościa co na miejscu, założy i wyważy fajne używki jeśli
    ktoś bezie potrzebował. A jak przywieziesz swoje nówki to też zrobi:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 43. Data: 2010-07-06 20:46:09
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Qlfon" > W Lublinie czy w Nowodworze? W Lublinie jest taka

    Przydałby mi się taki kontakt :
    Jakie te używki? Potorowe?
    Może będe w sobtę i potrzebuję :)
    zakan
    K6

  • 44. Data: 2010-07-06 21:26:43
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Qlfon"
    służę kontaktem do gościa co na miejscu,

    A masz tez mete na jakis fajny nocleg??? koniecznie w towarzystwie AA bo na
    niedziele musze byc formie :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 45. Data: 2010-07-06 21:39:39
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    zakan pisze:
    > Użytkownik "Qlfon" > W Lublinie czy w Nowodworze? W Lublinie jest taka
> [...]
    Potorowe też powinny być.
    Kontakt poszedł na priv....

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 46. Data: 2010-07-06 21:41:48
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > służę kontaktem do gościa co na miejscu,
    >
    > A masz tez mete na jakis fajny nocleg??? koniecznie w towarzystwie AA bo

    Spróbuj podzwonić po akademikach, powinno być tanio a studenty mają
    wakacje:)
    http://www.umcs.lublin.pl/articles.php?aid=158
    http://pomocmaterialna.up.lublin.pl/index.php?wybor=
    p4_1
    Na KUL Cię nie będę wysyłać:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 47. Data: 2010-07-06 21:50:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 6 Lip, 23:26, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > A masz tez mete na jakis fajny nocleg??? koniecznie w towarzystwie AA bo na
    > niedziele musze byc formie :)

    No no, ale i tak nie masz szans w starciu z KHI.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2010-07-06 22:23:43
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "AZ"
    No no, ale i tak nie masz szans w starciu z KHI.

    Zdaje sobie sprawe:
    http://shipsandharbours.com.s3.amazonaws.com/528.jpg
    ew :
    http://www.poosu.net/2olympian_highway_tiedostot/oly
    mpian_highway.JPG
    verus
    http://www.gadgets-reviews.com/uimg_new/honda-eco-ga
    dget-1201520172.jpg

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 49. Data: 2010-07-06 22:53:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Lip, 00:23, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Zdaje sobie sprawe:http://shipsandharbours.com.s3.amazonaws.com/
    528.jpg
    > ew :http://www.poosu.net/2olympian_highway_tiedostot/ol
    ympian_highway.JPG
    Spokojnie, się zmieści na pasie startowym w Nowodworze.
    > verushttp://www.gadgets-reviews.com/uimg_new/honda-e
    co-gadget-1201520172.jpg

    Następca VTR? :-)

    http://www.henryarmer.com/images/honda_lawnmower_new