  • Data: 2009-05-02 22:01:21
    Temat: Re: Zuzycie energii a proekologiczne nawolywania
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > [...]
    8005,Jedna_ladowarka_dla_wszystkich_telefonow.html

    > Znowu jakieś dziwaczne tłumaczenie polskiego redaktora.
    > Standard wspólnych ładowarek ma się opierać na złączu micro USB (nie
    > mini USB!), zresztą stosowany jest już w telefonach chińskich już chyba
    > od roku czy dwóch.
    >
    > http://mobileworldcongress.mediaroom.com/index.php?s
    =43&item=697

    Nie chodziło mi o standardy wtyczek, tylko o pomysł, by po zakończeniu
    ładowania puszczać parę w gwizdek, czyli marnować energię na jakieś
    brzęczenie. Zamiast po prostu nie robic nic (i nie pobierać prądu
    więcej niż potrzeba, czyli prawie nic).

    --
    Jarek