  • Data: 2014-09-18 04:02:33
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "aL" <b...@w...pl> wrote in message
    news:541999cb$0$2245$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie stosuje emotikonów i zwykle nie tłumaczę kawałów, ale
    > ok miałeś prawo mnie źle zrozumieć. Uniemożliwianie samodzielnej
    > wymiany elementów eksploatacyjnych w telefonie to po prostu
    > świadome naciąganie klientów na usługi drogiego serwisu firmowego.
    > Co będzie, gdy producenci samochodów zaczną wklejać akumulatory,
    > klocki hamulcowe, filtry. Żarówki już obecnie trudno zmienić.

    A co jeśli akumulator w smarfonie nie uzna się za element eksploatacyjny?

    Zakłada się jakąś tam ilość lat/miesięcy przewidywanego użytkowania
    urządzenia - jeśli akumulator ma porównywalną żywotność to nie ma
    sensu nazywać go materiałem eksploatacyjnym, bo to nie papier
    w drukarce czy olej w samochodzie... Mój aku w iP4 ma ponad 3 lata
    i całkiem znośnie wytrzymuje dzień normalnej pracy, ładuję go w nocy.

    Zresztą są żarówki i są lampy HID, żarówki są stosunkowo łatwowymienne,
    bo palą się kilka razy w czasie życia samochodu, HIDy już nie są łatwe do
    wymiany ale nikomu to nie przeszkadza bo często wytrzymują całe życie
    auta. A jak padną, cóż - nic nie jest wieczne, od tego są serwisy.

    I dobrze że przywołałeś przykład samochodu... Ilu użytkowników aut
    jest w stanie samemu sobie wymienić akumulator, opony, olej, filtry
    czy nawet pióra wycieraczek? Zapewniam Cię, niewielu...
    A Ci którzy są w stanie samemu wymienić sobie olej w aucie będą
    w stanie wymienić sobie akumulator w smarfonie...