eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZużycie bateriiRe: Zużycie baterii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zużycie baterii
    Date: Thu, 11 Sep 2014 12:24:20 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <lurt8k$d0r$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lu7i3d$m2h$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <540c0bdf$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <luh67e$j9d$2@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <541177a2$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.245.84.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1410431060 13339 195.245.84.100 (11 Sep 2014 10:24:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Sep 2014 10:24:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <541177a2$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1062752
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-09-11 12:21, Trybun pisze:
    > W dniu 2014-09-07 10:49, GAD Zombie pisze:
    >> W dniu 2014-09-07 09:40, Trybun pisze:
    >>> Zachowanie wybitnie anormalne - stawiałbym na wadę baterii. Nowy, a więc
    >>> reklamacja..
    >>
    >> No właśnie pewności nie ma. Tu koledzy mówią, że na smartfonach takie
    >> rzeczy to normalka. Na razie go obserwuję. Odkąd pilnuję, żeby
    >> aplikacje były pozamykane, takie coś jeszcze mi się nie powtórzyło.
    >>
    >
    > Nie normalka, bo u mnie (mimo posiadania kilku urządzeń) nic takiego nie
    > występuje. I tak na logikę - jaki program byłby w stanie rozładować nową
    > baterię w nowym telefonie w tak krótkim czasie?

    Nie wiem, też byłem zdziwiony. Na razie obserwuję. Sytuacja musi się
    powtarzać, żeby było z czym pójść do serwisu. Jak powiem w serwisie, że
    raz tak się zdarzyło, ale teraz się nie dzieje, to przetrzymają telefon
    2 tygodnie i oddadzą bez zmian, mówiąc, że jest w porządku. Szkoda mi na
    to czasu. Ale jak się będzie powtarzać i nie dojdę do tego, co może być
    przyczyną, to pójdę do serwisu. Mam 2 lata gwarancji przecież.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/
    http://classicgamesmaniac.gad.art.pl/
    http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: