  • Data: 2014-11-25 08:59:31
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemysław Ryk p...@g...com ...

    > Czekaj: ludzie mieszkają w Warszawie, mogliby się rozliczać w
    > Warszawie, a rozliczają się po całej Polsce według miejsca
    > _zamieszkania_? Czy zamledowania?

    rozliczaja sie według miejsca zameldowania

    > Czy ja wiem. Parę lat w Wawie mieszkałem będąc zameldowanym gdzie
    > indziej i nie miałem problemów z płaceniem podatków w Warszawie.
    > Chcesz powiedzieć, że rozliczałem się w Warszawie, a moje podatki szły
    > do miejsca zameldowania?

    To zalezy jaki podałes adres.
    Jeżeli podałes adres zamieszkania w Wawie a zameldowania gdzies tam to szły
    do Warszawy.
    Ale ludzie nie podaja adresu zamieszkania, czy to z niewiedzy czy z innych
    powodów.
    Podają adres zameldowania i ślą PIT do US w swoich rodzinnych
    miejscowościach.
    I o nich się tu rozchodzi.
    Czy jest ich 300.000 - nie mam zielonego pojęcia.