  • Data: 2010-10-04 13:55:41
    Temat: Re: Zrob to sam - rozrzad peugeot 206 1,4 hdi
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-04 13:47, gr pisze:
    a wiesz na jakiej zasadzie działa silnik? I dlaczego wymienia się rozrząd?

    Kolega zapewne wie, dlatego chce wymienić.

    > Wymienić rozrząd może sobie kązdy i w każdym samochodzie,
    > ale błąd w ustawieniu - jak pisałeś - "zatrzymaniu mechanizmu w odpowiednim
    > miejscu"
    > może skutkować drogą naprawą, bądź nawet wymianą silnika.....

    bywa i tak, ale nawet profesjonalne warsztaty czasami "omyłkowo"
    zakładają np starą rolkę do nowego paska.

    > Ale kązdy może eksperymentować i ponosić za to koszty tych eksperymentów.

    Czy to można nazwać eksperymentem? Ja zawsze robię sobie oznaczenia i
    nie mam problemu nie używam, żadnych narzędzi specjalistycznych do
    wymiany rozrządu.

    --
    krzysiek82