    From: Ofka <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zostawić zimowe?
    Date: Wed, 16 Mar 2011 18:48:45 +0100

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 11:36:53 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Typowa kobieta ;-) nie chce usłyszeć prawdy, tylko to co chce usłyszeć
    > ;-)

    E tam. Przkombinowałeś ;)
    Ja nie chcę robić głupot nieprzemyślanych. Sam przyznaj, że skoro jest tylu
    uczestników dyskusji, którzy przychylają się do tego, by "dojeździć" opony,
    to może jest coś na rzeczy.
    Mój samochód nie ma automatycznej skrzyni biegów, z prędkością też
    rozszaleć się nie da - to po pierwsze, po drugie jestem z natury ostrożna.
    Stąd moje pytanie na grupę.
    Potrzebuję porady doświadczonych kierowców. No i ją mam. W tym i Twoją.
    Wszystkie rozważę.
    Nie wiem jeszcze do końca co zrobię. Wiem, że tak, czy inaczej, te zimówki
    jeżdżą ze mną do maja. Powspółpracujemy sobie ze sobą (ciepło, opony i ja)
    i zobaczymy, co nam z tego wyjdzie. Może, za przykładem radkap - dopompuję
    i pojeżdzę dłużej?
    Jeszcze nie wiem :)

    Na wakacje tym samochodem nie pojadę, więc na drogę praca - dom - praca, te
    zimówki może nie zaszkodzą.
    A co do tego, że jestem kobietą - wątpliwości nie mam ;)

    > Myslisz że jakiś facet się przyzna "kurka, w zeszłym roku nie
    > zmieniłem, głupotę zrobiłem i parę razy się mało nie zabiłem"? ;-)

    Myślę, że facet, który przyznaje się do głupoty to skarb i uosobienie
    mądrości.
    A głosu o tym, że ktoś jeździł zimowymi latem i wynikło z tego jakieś
    nieszczęście nie było.
    Albo więc takich zdarzeń nie było, albo nie ma wśród nas nikogo, kto
    przyzna się do głupoty.

    Jeśli jest taki ktoś i nie chce o tym opowiedzieć wszystkim, niech opowie
    choć mnie i uratuje mnie przed lekkomyślną decyzją... ;>

    Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie :)

    --
    - ofka -