    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zostawić zimowe?
    Date: Mon, 14 Mar 2011 09:53:06 +0100

    W dniu 2011-03-13 23:54, Ofka pisze:

    > Do czasu wczorajszej rozmowy, nawet do głowy by mi nie przyszło, że
    > miałabym na zimowych jeździć latem.

    No nic dziwnego... To absurd, żeby jeździć jak sama nazwa wskazuje na
    zimowych latem. Nie trzeba się znać by wiedzieć, że tak się nie robi.
    Opony zimowe mają zupełnie inny skład, niż opony letnie. Są dużo miększe
    przy wyższych temperaturach, co też odbija się przy temp. wyższych.
    Generalnie jak już jest +10 stopni na zewnątrz, to już powinno się
    jeździć na letnich. Tu też dobrze ktoś napisał, że możesz się
    "przejechać" jak deszcz spadnie.. Bo to nie jest bieżnik na deszcz,
    tylko na śnieg.

    Pozdrawiam tych wspaniałomyślnych kierowców, którzy Ci tak doradzili...