  • Data: 2012-09-19 10:55:13
    Temat: Re: Zostan pracownikiem Sigmy!
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2012-09-18 11:44, Ergie pisze:
    > Szczyt hipokryzji. Ja rozumiem dodawanie takiego ustrojstwa za darmo,
    > albo montowanie złącza USB w obiektywach, ale kazać użytkownikom płacić
    > za możliwość poprawienia błędów fabryki?

    > E tam, akurat to fajne jest. Rozwiązuje problem nierozwiązalny bez względu
    > na to, kto był temu winny.

    Ale dlaczego ja miałbym za to zapłacić? Skoro firma Sigma ma problem z
    kontrolą jakości to powinna dawać to ustrojstwo gratis i dziękować ludziom,
    że odwalają ich robotę.

    A problem był rozwiązywalny przez dział jakości, który w Sigmie od lat
    kuleje lub zakup licencji od Canona zamiast zabawy w reverse engineering.

    Pozdrawiam
    Ergie