-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!clea
nfeed2-a.proxad.net!nnrp6-1.free.fr!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
Subject: Re: Zostałem na środku skrzyżowania ....
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qh18ur$du7$1@news.icm.edu.pl>
<5d342810$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJNpA
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
User-Agent: Pan/0.145 (Duplicitous mercenary valetism; d7e168a git.gnome.org/pan2)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 25 Jul 2019 07:21:00 GMT
Lines: 17
Message-ID: <5d39585c$0$15506$426a74cc@news.free.fr>
Organization: Guest of ProXad - France
NNTP-Posting-Date: 25 Jul 2019 09:21:00 CEST
NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
X-Trace: 1564039260 news-2.free.fr 15506 82.64.0.151:38176
X-Complaints-To: a...@p...net
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2660583
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 24 Jul 2019 22:05:31 -0700, slavo65 wrote:
> W dniu niedziela, 21 lipca 2019 10:54:16 UTC+2 użytkownik Czarek
> napisał:
>
>> Wiedziałeś, że masz problem z akumulatorem, to dlaczego nie wyłączyłeś
>> tego systemu?
>
> Korzystam z auta, które też ten system ma i nie wyłączy mi silnika,
> jeżeli uzna, że aku za słaby.
> Gdy raz zdarzyło mi się dłużej stać nieruchomo w korku (radio włączone,
> telefon się ładował), to co jakiś czas włączał silnik, aby doładować.
Poznać stan naładowania akumulatora przy wyłączonym silniku to prosta
rzecz. Gorzej jak silnik chodzi, bo wtedy w instalacji poziom napięcia
znacząco podnosi alternator.
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.19 11:31 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=