eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaŻółty serwis fotograficzny :DRe: Żółty serwis fotograficzny :D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: luxcamera <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Żółty serwis fotograficzny :D
    Date: Sat, 17 Apr 2010 15:47:36 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <hqce5i$9tm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hq086d$hgm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bam29.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1271512050 10166 83.27.176.29 (17 Apr 2010 13:47:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Apr 2010 13:47:30 +0000 (UTC)
    X-User: rafal.charlikowski
    In-Reply-To: <hq086d$hgm$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Spicebird/0.7.1 (Windows; 2009031117)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:853958
    [ ukryj nagłówki ]

    dominik wrote:
    > No nic,
    > Chyba się cieszę, że jednak nie wybrałem tej marki. Ta cała szopka mnie
    > męczy i współczuję użytkownikom, którym tak się utrudnia poznanie prawdy.
    > Ostatnio myślałem że sprawa ucichła, że nawet dobre opinie o naprawch
    > zaczęły spływać i strona umrze sama z siebie odnosząc jednak skutek. Widzę
    > jednak że walka trwa - i to nie bez powodu, a smród się niesie.

    1.Tak pi razy drzwi jeszcze 4 lata temu pracowałem dla sieci sklepów
    Canon (ciekawe czy firma je posiadająca miała prawa do używania znaku? -
    tego nie wiem) i z serwisem Canona też mieliśmy różniste problemy, które
    ogólnie nie pozwalały nam patrzeć klientom prosto w oczy...

    2.Na własny użytek - mimo dostępnych w pracy zniżek na Canona - używam
    do dziś Nikona i jakoś namiętnie mi się nie psuje - nigdy nie
    korzystałem z ich serwisu.

    3.Jeśli chodzi o postawę Nikon Polska - nie sądziłbym całej firmy po
    uczynkach oddziału.

    4.Inna sprawa, że wiadoma strona internetowa dla użytkowników serwisu
    Nikona w Polsce (aktualnie - http://zoltyserwisfotograficzny.info),
    skupi większe ilości użytkowników niezadowolonych, niż tych zadowolonych
    - wnioskowanie na podstawie publikacji tam zamieszczonych zawsze będzie
    niekorzystne dla marki Nikon.

    5.Z moich jednostkowych obserwacji handlowych (dane z góra 5-7 sklepów)
    wynika, że klienci Canona mają wyższą tolerancję na drobne mankamenty
    sprzętu.

    6.Nikt nie poruszył też tematu możliwego działania konkurencyjnego -
    czytaj celowego utworzenia http://zoltyserwisfotograficzny.info przez
    "siły" związane z Canon Polska dla zmiany relacji rynkowych. To obecnie
    normalna technika czarnego marketingu, a że w ostatnich latach Nikon z
    niebytu skoczył dość wysoko, mogło to Canona zaboleć.

    7.Przyznaję uczciwie, że propozycja Canona nigdy do mnie nie trafiała,
    więc mogę zostać uznany za nieobiektywnego. Sądzę jednak, że warto
    przemyśleć tezy, które poruszyłem, przed mocowaniem kos na sztorc :-)
    --
    Pozdrawiam
    Rafał ,,Lightsensitive" Charlikowski
    ----------------------------------------------------
    -------------------
    www.luxcamera.com / www.luxcamera.eu / www.luxcamera.pl
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    ----------------------------------------------------
    -------------------
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.
    ----------------------------------------------------
    -------------------

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: