    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Żółte ???wiatło
    Date: Mon, 24 Jan 2011 00:38:56 +0100

    On Sun, 23 Jan 2011 22:29:14 +0100, Cavallino wrote:
    >I to jest problem.
    >Gdyby kierowcy wiedzieli na ile jest ustawiona zielona fala (zakładając że w
    >ogóle jest - w Poznaniu to raczej przypadkowe czasy) to by się do niej
    >dostosowywali.
    >Może jakieś wyświetlacze by się przydały?

    Nie sa potrzebne. Gdyby ZF byla ustawiona rozsadnie to kierowcy
    blyskawicznie by sie do niej dostosowali.
    Patrz ul Karkonoska we wrocku.

    Oczywiscie pomaga dobra widocznosc na nastepne skrzyzowanie.

    >Ale to chyba jakaś tajna informacja, a na każdej ulicy jest inaczej.

    I jeszcze o roznej porze inaczej, i "dynamiczne", "inteligentne",
    "priorytet KM" ....

    >Jakoś w Berlinie nie mam takowych problemów - całe miasto idzie przejechać
    >(poza szczytem) jadąc tak jak tubylcy, czyli ok 60.

    Z tym ze to wymaga odpowiednio zbudowanego miasta.
    Najlepiej w amerykanskim stylu z kwadratowa siatka ulic.

    J.