  • 41. Data: 2012-08-10 23:39:41
    Temat: Re: Żółte swiatło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Aug 2012, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail s...@n...istnieje napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > taaa. ale problem polega na tym, ze jak zaprogramujesz skrzyzowanie
    > pamietając o np. pol sekundowym opoźnieniu przy ruszaniu pod górkę, to
    > nagle sie zdziwisz jak ktos wjedzie płynnie, bo nie musiał ruszac, tylko
    > akurat trafił na włączające się zielone...

    Przecież wyrażnie zaznaczył, że "zakładka" dotyczy wyłącznie
    światła zółtego na jednym kierunku i żółtego plus czerwone na drugim.
    Wyciąłeś :]
    Nie ma mowy o "zakładce" na zielonym, w tym zielonym na jednym
    i żółtym na drugim.

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2012-08-11 00:29:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    > Wyciąłeś :]
    > Nie ma mowy o "zakładce" na zielonym, w tym zielonym na jednym

    no i?
    Z jednej strony ktoś wjezdza na wczesnym zielonym :) czyli zołtym bo ładnie
    trafił.
    Z drugiej ktos na późnym zołtym czyli zoltym + czerwonym bo jeszcze zdarzy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 43. Data: 2012-08-11 00:29:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na tego co przed Tobą ???

    tak, zawsze ktoś stoi przede mną...
    Zresztą najważniejsze jest to, że bycie gotowym do ruszenia nie stanowi
    niebezpieczenstwa.

    > Łożyska sprzęgła.

    no też mówie, ze pierdół mi nie opowiadano...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 44. Data: 2012-08-11 07:50:39
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-10 23:18, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid>

    > No właśnie nie. Pewnie teraz trochę inaczej jest, ale kiedyś miało to
    > znaczenie.

    A niby od czego się konkretnie zużywają?

    Shrek.

  • 45. Data: 2012-08-11 15:22:07
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <1...@b...poznan.pl>
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Z jednej strony ktoś wjezdza na wczesnym zielonym :) czyli zołtym bo ładnie
    > trafił.

    Ciągle zapominasz, że czerwone (w tym także czerwone+żółte) oznacza
    _zakaz wjazdu_? To może także czerwone należy zlikwidować, bo przecież
    ktoś może je zignorować i wypadek gotowy...

    --
    Jacek Politowski

  • 46. Data: 2012-08-11 17:56:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > _zakaz wjazdu_? To może także czerwone należy zlikwidować, bo przecież
    > ktoś może je zignorować i wypadek gotowy...

    nie, nie zapominam.
    Ciągle zapominasz, że swiat nie jest idealny, czasami jedziesz na tyle
    szybko, ze jak ci się włączy zółte to i tak przejezdzasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 47. Data: 2012-08-11 18:59:06
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <1...@b...poznan.pl>
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ciągle zapominasz, że swiat nie jest idealny, czasami jedziesz na tyle
    > szybko, ze jak ci się włączy zółte to i tak przejezdzasz?

    Przypominam, że mowa jest o kombinacji czerwone+żółte...

    --
    Jacek Politowski

  • 48. Data: 2012-08-13 14:56:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...istnieje napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przypominam, że mowa jest o kombinacji czerwone+żółte...

    która miałaby się włączyc zaraz po zielonym.
    To czym się rózni od samego zółtego? Efekt psychologiczny?

  • 49. Data: 2012-08-13 16:45:39
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <1...@b...poznan.pl>
> [...]
    następuje:

    > która miałaby się włączyc zaraz po zielonym.
    > To czym się rózni od samego zółtego? Efekt psychologiczny?

    Nie.

    --
    Jacek Politowski

  • 50. Data: 2012-08-18 02:01:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Aug 2012, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail s...@n...istnieje napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    Jedziesz na tyle szybko prosto na czerwone światło i nie
    masz zamiaru hamować?

    > która miałaby się włączyc zaraz po zielonym.

    Nie miała i nie miałaby "po". Włącza się *przed* zielonym.
    I nie "miała", a taki stan jest w przepisie, par.95.1.4 rozporządzenia
    z 31. lipca 2002. Stan aktualny!

    > To czym się rózni od samego zółtego?

    Kolejnością.

    > Efekt psychologiczny?