-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Subject: Re: Żółte naklejki na przejazdach kolejowych
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <6...@g...com>
<pmhbiv$d0e$2@node1.news.atman.pl>
<5b8c3349$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
<pmher0$g6j$1@node1.news.atman.pl>
<5b8cfece$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<pmjijp$mt0$1@node2.news.atman.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Mon, 3 Sep 2018 18:26:26 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pmjijp$mt0$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <5b8d60ba$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.132.196
X-Trace: 1535991994 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 621 83.28.132.196:52208
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639136
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-09-03 o 17:05, Shrek pisze:
> W dniu 03.09.2018 o 11:28, T. pisze:
>
>> Ps. Na sporej części linii kolejowych, gdzie jest samoczynna blokada
>> liniowa (można poznać po tym, że co kilometr są semafory, których
>> słupek jest pomalowany na biało), wystarczy zewrzeć drutem dwie szyny,
>> a na semaforze wyświetli się czerwone światło. Na liniach dwutorowych
>> trzeba zewrzeć szyny na obu torach. Kilkadziesiąt lat temu zmorą
>> kolejarzy były krowy z ciągnącymi się łańcuchami po torach, ale
>> przynajmniej krowy nie ginęły :-)
>
> Teraz robi się raczej liczniki osi. Ma zjechać tyle co wjechało.
>
> Shrek
Nie. Przy SBL zawsze jest czujnik elektryczny w postaci zwarcia szyny
(możesz sobie sprawdzić - różnica napięć między szynami teoretycznie to
6 V, w praktyce - ok. 4,5; co ciekawe, nawet tzw. wychlapki, czyli po
prostu duża kałuża na torach, może wpłynąć na błędne wskazania na
semaforach). Liczniki stosuje się wyłącznie przed i za przejazdami.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.18 18:32 T.
- 03.09.18 20:16 kk
- 03.09.18 22:19 Shrek
- 04.09.18 11:29 J.F.
- 04.09.18 12:44 p...@g...com
- 04.09.18 16:01 T.
- 04.09.18 16:39 Marcin Debowski
- 04.09.18 16:56 Robert Wańkowski
- 05.09.18 20:51 kk
- 07.09.18 21:10 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A