eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŻodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie › Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Date: Mon, 30 Sep 2019 19:35:26 +0200
    <5d8fa5cd$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <qmoj6v$ral$1@dont-email.me>
    <5d8fd4dc$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmpm01$mgd$1@dont-email.me>
    <5d9067ae$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmq01l$avg$1@dont-email.me>
    <5d908db3$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5d90c726$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>

    > Czyli nawet gdy przed przejściem czeka staruszka, to ty teraz to Ty trochę
    bredzisz. moja córka skończyła jakiś czas temu
    przeszkole, ale tam jej wbili do głowy tak mocno dziecięce zasady, ze
    zawsze ale to zawsze, zatrzymuje się, podnosi rękę i patrzy. Wiem,
    wygląda dziwnie, ale ratuje życie. gdyby tak wszyscy robili, to ilość
    wypadków byłaby równa zero. co nie zmienia niczego w tym że kierowcy
    którzy nie ustąpili pierwszeństwa, na pasach, przed pasami mogliby
    płacić wysokie mandaty. KAżdy z Was jest ślepy na argumenty drugiej
    strony. Aby stało się nieszczęście musi dojść do spotkania dwóch
    debilów. JEdna strona twierdzi ze ten który jedzie szybciej powinien się
    zatrzymać, druga ze ten który ma niższą prędkość może to zrobić łatwiej,
    skuteczniej... a najbardziej leży to w jego interesie. Ja NIE TWIERDZĘ
    czy lepsza jest logika czy lepiej zmienić przepisy, które będą zmuszały
    w starych miastach, do jazdy 10km/h. zapomnijcie o tym na chwilę. ja
    twierdzę, że to co jest w temacie - jest 100% prawdą. im bardziej
    przekonujecie, przekonujemy, pozwalamy na przekonanie KOGOKOLWIEK, ze
    COKOLWIEK mu się należy, powodujecie(my) konflikty. przekonanie narodu
    że są nadludźmi wywołało wojnę. przekonanie połowy społeczeństwa że
    należy im się darmowa kasa, a następnie odwołanie tego przywileju -
    wywoła wojnę domową. to logiczne i łatwe do przewidzenia. to co się
    dzieje na przejściach dla pieszych - również

    ToMasz