eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŻodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie › Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
  • Data: 2019-09-30 20:05:40
    Temat: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.09.2019 o 19:35, ToMasz pisze:

    > moja córka skończyła jakiś czas temu
    > przeszkole, ale tam jej wbili do głowy tak mocno dziecięce zasady, ze
    > zawsze ale to zawsze, zatrzymuje się, podnosi rękę i patrzy.

    I dalej, wbrew temu co się imputuje w szkołach uczą w lewo, prawo
    jeszcze raz w lewo - bez podnoszenia ręki, bo tak naprawdę to po co -
    argument, że nie wiadomo po co ona przed przejściem stoi jest oczywiście
    argumentem zastępczym - doskonale wiadomo i nawet u nas głupi kogutek
    doskonale wie, więc nie spuszczajmy się nad pseudozagadnieniami.

    Nikt nie postuluje żeby tego nie uczyć, żeby nie uważać na przejściach,
    albo żeby egzekwować pierwszeńtwo za wszelką cenę (nie istnieje pojęcie
    "bezwzględenego pierwszeństwa" zarówno w przypadku pieszych jak i
    pojazdów).

    Problemem są idioci, którzy są przekonani że "pieszy na przejściu ma
    pierwszeństwo" oznacza "ma ustąpić pierwszeństwa" i w edukacji
    społeczeństwa widzą zagrożenia. I kogutków trzeba jebać, karać i nie
    wyróżniać, bo są zwykłymi chamami, mającymi innych i ich bezpieczeństwo
    w dupie, bo nie wierzę że będąc takim idiotom za jakiego usiłuje
    uchodzić kogutem można ogarnać serwer usenetu. A taki cham innego
    argumentu niż argument siły (którym sam się posługuje powołując się na
    "pierwszeństwo masy") po prostu nie rozumie.

    --
    Shrek